| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Nero skrev i denne tråden noe vi syns var veldig smart. Opprette en eller to arbeidsgrupper som kan kvalitets sikre Fakta arkene våre og FAQ
Vi vil opprette et eget forum for denne gruppen, slik at de vil få sin egen arbeidsplass. oppgraderte rettigheter slik at jobben kan gjøres på en skikkelig måte er også en selvfølge. Jeg vet ikke hvor populært et slikt forslag er blandt dere. Om det blir for mange som ønsker å være med kan vi evt. ta en avstemming i forumet ![]() send meg en Pm så ser vi hva som skjer
Sist endret av Frogger; 21-01-2008 kl 11:23. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
*BUMP*
Bumper denne litt jeg. Noen der ute som er oppatt av at FAQ/careshetts skal være kvalitetssikkre? Altså ikke noe feilinfo eller skrivefeil. Så bare SKRIK ut til Frogger;P
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 21-01-2008 kl 21:04. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
ja det er jo noen her som er meget dyktig til og klage på skrivefeil, så dette må jo være dems kjempe mulighet til og vise seg frem som mer nyttig enn og bare klage.
|
![]() |
| Emner |
| arbeidsgrupper |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|