| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack (2) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Fra og med i dette øyeblikket innfører vi prikkbelastning på reptilfreaks. Kort fortalt er dette en måte å ta knekken på de som gang på gang bryter forumreglene.
Alle medlemmer starter med 0 prikker. Etter hvert som dere bryter en regel vil én eller flere prikker bli lagt til kontoen deres. Vi kommer til å vise hensyn. Vi kommer til å være mer hensynsfulle med nye brukere og strengere med gamle brukere. Gjentatte overtredelser vil straffes hardere enn de som bryter reglene for første gang. Etter et gitt antall dager (alt fra 90 dager til 365 dager) vil poengene på kontoene deres fjernes, men husk dere har da fått rulleblad. En ny overtredelse vil da straffes hardere! 3 prikker fører til tap av skriverettigheter på forumet i 7 dager eller utestengelse. I svært alvorlige tilfeller total utestengelse med Ip og monain ban. Har dere brukt opp poengene deres vil dette automatisk føre til ferie fra reptilfreaks. Et hvert regelbrudd starter med én eller flere advarsler uten at prikker legger til. Om advarselen ikke taes til følge vil det legges til prikker:
Vi forbeholder oss retten til å endre antall poeng/prikker, utløpsdato og tilsvarende etter vårt eget forgodtbefinnende og humør OBS! Vi har til tider vært plaget av at unge og svært unge brukere har funnet veien inn på reptilfreaks. Dette har ført til en del konflikter og irritasjoner. For at vi ikke skal få totalt barnehagetilstander her inne, vil vi i enkelte tilfeller utestenge medlemmer vi mener er for unge eller ikke passer inn på reptilfreaks. De dette evt. skulle gjelde vil få et skriflig varsel på PM og mail før de evt. blir utestengt. Sist endret av sveinjo; 09-02-2009 kl 18:15. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Hehe denne likte jeg. nå får vi bare være snille her inne ellers.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold.
|
Flott tiltak!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Høres ut som et bra og rettferdig opplegg.
![]() Har vi noen mulighet til å se egne eller andres prikker? Eller blir alt dette informert om på PM for den det gjelder?
Mvh John Sist endret av sveinjo; 09-02-2009 kl 18:15. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Sitat:
Hos de som ikke har noe, står kun navnet!...Har jeg rett eller er det noe helt annet?? .:.NFredrik Sist endret av sveinjo; 09-02-2009 kl 18:17. |
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
![]() Sitat:
Ryktesaken vi har snakket om tidligere har ingenting med denne funksjonen å gjøre, selv om jeg kan koble de sammen slik at dere kan tappe hverandre for poeng, men da tror jeg nok ganske sikkert reptilfreaks vil bli tom for medlemmer ganske snart Sist endret av sveinjo; 09-02-2009 kl 18:19. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Nå er den prikken under bildet borte
Hva skjer?? Og sverger at når den var der, og jeg holdt musepekeren over bendic...(et eller annet).... sin prikk som var rød at det kom noe ryktegreier at han ikke hadde oppført seg, sagt grovt
Sist endret av sveinjo; 09-02-2009 kl 18:20. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Jeg så også en prikk under avataren til folk,men den er jo borte nå..
|
![]() |
| Emner |
| på, prikkbelastning, reptilfreaks |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/informasjon/5481-prikkbelastning-p-reptilfreaks.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Reptilfreaks | This thread | Refback | 29-12-2007 22:13 | |
| Reptilfreaks | This thread | Refback | 29-12-2007 22:13 | |