| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Siden det er sommer og kanskje litt sol så har jeg gjort Reptilfreaks tilgjengelig via egen app til div. mobiltelefoner..
Under følger litt Info om programmet som må installeres på mobilen. Tapatalk is a mobile forum app for iPhone / Android and soon to be on Blackberry and Nokia. Tapatalk supports vBulletin (3.x and 4.x) and phpBB forums and forum owner can activate this service for free. Tapatalk supports all the usual forum functions plus full screen image viewing, image upload, caching (less reload), private messaging, all these features are accessible in just a few simple taps. Tapatalk for iPhone: Showing New and Unread Posts: ![]() Full Thread Viewing and Pagination Support: ![]() See Who's Online: ![]() Reply to Post and Image Upload: ![]() Some of the large forums activated Tapatalk support ![]() Tapatalk for Android Total Android Look and Feel ![]() Same feature set as iPhone: ![]() Quickly Reply to a conversation: ![]() Latest and Unread Posts indicator and multi-tabs support: ![]() Full screen image support - support landscape mode also ![]() Check out Tapatalk - iPhone Android Nokia BlackBerry forum app for vBulletin phpBB IPBoard SMF for more information! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Wuhu!
Da gjenstår det bare å bytte ut den tullete HTC touch pro 2'en med en fungerende iPhone4.. *lov å håpe* Skikkelig stilige greier
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
Noen bokstavbugs med HTC Desire også.. Men grei å ha med seg på farta
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
jeg har en simpel nokia telefon en xpressmisic touch telefon som rf fungerer ypperlig på!=) det enkle er ofte det beste folkens!!
|
|
|
#6 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
Frogger: Supert påfunn, da kan man holde enda litt bedre oversikt over hva som skjer ![]() Mvh Robin
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Sitat:
Prøvde det, men det gjorde bare galt værre. Den gikk fra å være treig, til nesten ikke å fungere i det hele tatt. Makan til shit har jeg aldri vært borte i, og har vel vært borti det meste av mobiler. Har funnet ut at så lenge jeg vil "ha alt", dvs. det nyeste og det beste, så må jeg glemme å ha en fungerende telefon. Vurderer å bare kjøpe meg den mobilen for gamle folk, som man bare kan ringe med. Den kan da ikke slutte å fungere.. ![]() On Topic: Det er jo ingenting mer genialt enn dette (så lenge man har en mobil som fungerer), det er jo ute i "felten" at man finner mange av dyrene som er verdt å legge ut bilde av her
|
|
|
|
|
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: bergen
|
Konge! har savnet en slik app lenge! godt jobbet!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/informasjon/15424-reptilfreaks-pa-iphone-android-nokia-osv.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / Repti.net som app til iphone | Post #0 | Refback | 14-07-2010 14:24 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp til nokia n70 | misspower | Småprat | 4 | 29-10-2007 20:22 |