| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Den tyske Nettbutikken/bokbutikken Chimaira Buchhandlung, Chimaira Buchhandels GmbH som har spesialisert seg på reptilrelaterte bøker har blitt hacket.
30 April mottok jeg denne mailen: Sitat:
I dag fikk jeg en telefon fra banken min som hadde av tysk politi blitt gjort oppmerksom på at bl.a kortnummeret mitt, inkl. CCV kode var kommet på avveie og sansynligvis var solgt på nettet. Resultat Sperret kort. Banken min har bedt meg opplyse om at dette mest sansynligvis gjelder alle som har handlet i den omtalte nettbutikken og bedt meg gjøre andre i samme gruppe oppmerksom på det. Har dere handlet hos Chimaira Buchhandlung, sjekk konto utskriften deres for uatoriserte trekk. Evt. Sperr kortet deres og skaff dere et nytt! |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
En gammel traver på Reptilweb opplevde det samme og fikk en telefon av en bankansatt når jeg stod og pratet med han. Han ble også anbefalte sperring av kort.
OBS OBS folkens!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva er viktig når det gjelder spiderlings? | Kraissy144 | Taranteller | 11 | 06-05-2010 15:06 |
| Derfor er det viktig... | Viridovipera | Helse og sykdommer hos reptiler | 6 | 30-12-2007 00:37 |
| VIKTIG VIKTIG!!! | reptilfrelst | Småprat | 17 | 13-06-2007 17:45 |