| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Som sikkert mange har fått med seg nedlegges den gratis epost tjenesten Start.no
For dere som har registrert seg med start addresse her på reptilfreaks anbefaller jeg å skifte denne av følgende grunn:
For ordens skyld så sender ikke reptilfreaks ut nyhetsmail eller annen Spam. Evt. Epost som dere får fra reptilfreaks er tjenester som dere selv abonerer f.eks epost varsel for oppdaterte tråder. Legger ved Mail fra Start.no Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Dette her skjønte jeg ikke... Jeg fikk også den mailen, men jeg har jo hotmail?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Du har sikkert vært registrert på Start en gang.. Dermed så spammer de deg
med en slags reklame mail om deres nye betalingstjeneste Selv om du aldri har brukt Start mail selv før.. Fikk 2-3 slike mail av dem selv, uten noen gang å ha brukt noen Start mail. Personlig mener jeg Gmail er det beste gratis alternativet på nettet.. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Start .no legger ned e-posttjenesten sin. | L.Parahybana | Småprat | 7 | 17-02-2010 10:59 |
| Start tarantell | Gussy986 | Taranteller | 16 | 12-05-2009 07:11 |
| regnsystem - start problem | JoachimB | Terrarieutstyr | 2 | 21-02-2009 19:09 |
| Start hjelp om Generelle slanger?? | SpontaN | Snoker | 5 | 07-04-2008 21:48 |
| epost til lille petter | parahybana_freak | Taranteller | 4 | 25-02-2007 19:18 |