| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Natt til i dag krasjet databaseserveren vår, og etter det så har vi opplevde en del problemer. Det virker som om det er galleriet som først og fremst er rammet, så dette har vi stengt mens vi feilsøker videre.
Frogger er ikke i nærheten av en pc akkurat nå, men vi jobber med å få alle funksjoner opp igjen så raskt så mulig
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
|
Feilmelding når man prøver å legge in en salgs annonse
Feil med tegnkoding Nettsiden du forsøker å åpne kan ikke vises fordi den bruker en ukjent eller ugyldig komprimeringsmetode. * Kontakt den ansvarlige for nettstedet og informer dem om problemet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Rogaland
Alder: 32
|
Et lite spørsmål?
Fører dette til at fotoalbumet er fjernet for tiden, eller er det bare jeg som er litt for rotete i hue til å finne det? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ja fotoalbumet vil komme tilbake, ingengrunn til å trekke til tårene Jonas
![]() Jeg har imidlertidig besluttet at reptilfreaks skal flyttes til en ny kick ass dedikert server. For at jeg ikke skal jobbe meg ihjel tar jeg meg den friheten å flytte reptilfreaks i samme slengen som jeg fixer albumet. Resultatet av flyttingen vil være at alt vil bli mye bedre når det gjelder det drifts messige og for dere kanskje bedre hastighet.. Jeg vil komme nermere tilbake når det gjelder flyttingen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Jeg ser at det ikke går an å ta reply på PM lenger?? Har fått feilmelding to ganger når jeg har prøvd..
(bare hvis dere vil ha flere feil opplyst liksom..)
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||