| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Enkelte får en feilmelding når de skal poste noe på reptilfreaks. Feillen ligger i en inkompabilitet mellom et eller annet på reptilfreaks og Internet Explorer.
En midlertidig løsning er å bytte browser inntil jeg har funnet synderen. Beklager at denne feilen ikke har blitt snappet opp tidligere. Sist endret av sveinjo; 16-02-2009 kl 07:11. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Feilsjekkingen fortsetter...
IE7 er definitivt den versjonen av IE som gir flest feilmeldinger, bl.a feilmelding ved skriving i forumet. Løsningen her er å oppdatere til Internet Explorer 8 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Får noen inkonsekvente feilmeldinger fra IE 7 og 8
Om dere opplever feil/får feilmeldinger når dere bruker noen av disse browserne så vær snill å si ifra da dette vil hjelpe feilsøkingen min betraktelig. Feilene som er registrert gjelder hovedsaklig Svare på innlegg Opprette nye innlegg Skrive ny PM Lese PM Om de med IE7 /IE 8 som opplever feil kan skrive når de får feilmeldinger vil det være fint. Sist endret av sveinjo; 16-02-2009 kl 07:12. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Jeg har ikke klart å logge inn på reptilfreaks med IE7 på evigheter....
(Klarer ikke logge inn med IE7...)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
test..går bare for meg å poste på hurtig svar hehe.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Nå spør du vansklig hehe. Jeg er helt grønn på sånne ting.
Men bruker Windows Vista og Internet Explorer hvis det sier deg noe. Sist endret av sveinjo; 16-02-2009 kl 07:13. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
ååååååå hurtig svar ja.. FETT...
Endelig kan jeg svare også.. Noe irriterende dette her da. Jeg har brukt EI7 og fikk feilmelding. Har nå EI8, får ikke feilmlding, men jeg får ikke skrevet svar fordet. Dette skjer her: Klikker på svar, blir koblet opp til neste side og der får jeg opp kun det øverste på siden som det står hvor på RF jeg er hen og den tykke informasjonen informasjon om repritlfreaks.no.. Det er alt jeg får opp og det står "done" nederst på siden som at siden er ferdig med å laste seg opp... |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/informasjon/11046-kan-ikke-skrive-logge-inn-pa-reptilfreaks.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / Reptilfreaks | Post #0 | Refback | 14-02-2009 17:00 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Klarer ikke logge inn med IE7... | Soli | Hjelp! | 3 | 01-01-2009 16:13 |
| Vil du skrive eget Fakta-ark? | Frogger | Fakta-ark | 0 | 03-10-2008 13:55 |
| Skrive innlegg - Time out | Boavennen | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 2 | 26-06-2008 12:25 |