| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
I natt har vi hatt en liten oppgradering av reptilfreaks.
De fleste forbedringene gjelder profilen, de personlige albumene, PM samt sikkerheten, men også andre funksjoner er forbedret. Noen av de tydligste forbedringene er:
Feilen vil bli rettet så fort jeg har funnet den. Ingen vedlegg er mistet. Sist endret av sveinjo; 13-02-2009 kl 07:00. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Forandring fryder!
![]() Likte det med å samle alle små gallerier på en side...men utenom linken som du lagt inn, hvor finner man dette? Sikkert jeg som er blind men har gått opp og ned side for side og finner ikke... Mulig å legge inn noe link på førstesiden?
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Har reinstalert pcen nå nylig, men når jeg skal svare på PM kommer det opp en melding om at nettet ikke kan åpne siden, hva er dette for no?
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Hadde det vært mulig å fåinn samme resizing på galleribildene som det er på bilder postet i forumet? Er litt kjipt å fåopp bilder som er større enn skjermen
Ellers flott oppdatering!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reptilfreaks nede? | Jabbe | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 5 | 26-04-2008 13:59 |