| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ettersom det ikke så ut til at vi kunne få integrert kjøp/salg bedre i forumet har jeg nå byttet kjøp/salgs modul.
Denne kan integreres omtrent 100% i forumet. Mange Savnet PM funksjonen i det gamle modulen. Denne modulen bygger mye runt PM systemet. Det er derfor viktig at dere har varsling for PM slått på i kontroll panelet slik at dere ikke går glipp av salg. Fremdeles litt som gjenstår men hovedfunksjonene virker nå greit. Siste annonser på forsiden kommer iløpet av Søndag/mandag. Karakterene dere får er inlagt i profilen deres samt at det etterhvert også kommer opp under avataret deres. Det meste er selvforklarende. Ny guide vil allikevel komme etterhvert. SPør om dere lurer på noe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Finner ikke noen plass jeg kan slette eller endre egne annonser.
2 av dem ligger bl.a. inne med: Annonse detaljer Pris: kr40,00 Forsendelse: Shipping is included in price. Shipping er IKKE inkl i prisen, noe som kommer klart frem av annonsene, men klarer ikke endre det. Som et alternativ tenkte jeg å slette annonsene og legge de inn på nytt, men får ikke slettet heller (dvs finner ikke noe sted jeg kan gjøre det).
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Da er feilen rettet.
Anbefaller alle å sjekke annonsen sin slik at det ikke står feil når det gjelder frakten. På bunnen av annonsen deres har dere en slik meny ![]() SOm dere ser kan frakt metode endres der. Når det gjelder Kreditter som er oppført under så vil jeg komme med en egen sak for dette. Alle skal få kreditter! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Info Kjøp/Salg Stengt | Frogger | INFORMASJON | 0 | 29-11-2008 09:28 |
| Kjøp/Salg Forumet | Frogger | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 0 | 18-02-2008 01:29 |