| Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Akershus
|
Hei, jeg får beskjed om at galleri er stengt for vedlikehold. Er det noen admin som vet når det åpner igjen? Har noen bilder jeg vil legge ut,
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Du finner albumet ditt ved å klikke på kontrollpanelet ditt ->Bilder & Album
http://www.reptilfreaks.no/forum/mem...ne-albums.html |
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Kan dessverre ikke gi deg en spesifikk dato for gjenåpning av galleriet, men du kan opprette ditt eget album på profilen din og legge bildene dine ut der. Kontrollpanel -> Bilder og Album -> Legg til Album.
Edit: der kom Frogger meg i forkjøpet ja
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Akershus
|
Nok en gang sykt raskt svart. takker og bukker.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Ringsaker
|
Jeg får opp denne mld når jeg prøver å laste opp bilder til mitt album : ""Tilkobling avbrutt ---Tilkoblingen til tjeneren ble avbrutt mens en side lastet.
Nettverksforbindelsen ble avbrutt mens en tilkobling ble opprettet. Prøv igjen."" Er det jeg som gjør noen feil ? eller det andre som har det samme prob ?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt Personlig Galleri | Frogger | Driftsmeldinger | 9 | 07-09-2008 21:35 |
| PM og Galleri fra gamle reptilfreaks siste sjangse | Frogger | INFORMASJON | 0 | 15-01-2008 09:42 |
| klarer ikke laste opp bilder på privat galleri. | cobra_kai | Småprat | 2 | 05-03-2007 23:14 |
| hvordan får jeg flyttet bildene fra mitt galleri??? | Barbro | Småprat | 2 | 15-10-2006 13:01 |