| Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Heisann, lurer på hva som har skjedd her nå. Snakker nå om den nye pcen, der jeg bruker internett E. Hver gang jeg går inn på rf, så står det at jeg må skrive inn brukernavn og passord, selvom jeg forrige gang satt på "Husk meg". Men jeg er egentlig inlogget, da jeg til venstre under inloggingsfeltet står som pålogget, sammen med de andre medlemmene som er pålogget. Trykker jeg da på mitt navn, kommer jeg inn på profilen, og da er jeg plutselig inlogget. Dette har hendt meg mange ganger før, men plutselig tok det slutt, da ikke på denne nye pcen. Noen andre som har problemet? (kan hende at dette er blitt tatt opp før, men spør uansett) Takk for alle svar
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Trykk "nye innlegg" så ordner det seg..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
sånn er det med meg og, hver gang jeg er hos dama liksom, men er jo bare å trykke på "hjem" eller "forum" eller noe sånt, så er jeg pålogga
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hmm, men om jeg "ikke er inlogget" så er det ingen ting som heter "Nye inlegg", det står "dagens inlegg" istedenfor, men så fort jeg "får logget på" så er "dagens innlegg" erstattet med "Nye inlegg".. Rart dette =S
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Er bare trykke på dagens innlegg da...blir akkuratt det samme.
Skjer det samme når jeg er på skolenettet, men trykker på dagensinnlegg og da er det fikset, ser ikke helt problemet.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Dagens innlegg/Nye innlegg er bare en bug i språkfilen skal få fixet dette..
Hvorfor enkelte sliter med innloggingen er meg et mysterium.. Jeg vet at man av og til kan få en feil i innloggingen om URLen til reptilfreaks ikke inneholder www Det kan også oppstå enkelte problemer grunnet sikkerhets instillingene i windows Vista og ved bruk av enkelte plugins i browserne. Men jeg har dessverre ikke nok informasjon om disse feilene til at jeg kan starte et feilsøk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Nå har dette begynt å skje på den andre pcen også!
Hva er galt? o.O (står www. også)
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Umulig å si.. kan ihvertfall si at det ikke er Reptilfreaks som skaper seg. Jeg har maskiner med samtlige browsere på, både Mac og PC og klarer ikke gjenskape problemet..
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Du skal ikke stjele, SPESSIELT ikke Brachypelma smithi! | _Nagash_ | Lover og regler | 12 | 06-03-2009 18:53 |
| hjelp!ikke bra ikke bra. | anarkist | Knelere | 3 | 31-12-2007 15:32 |
| Er ikke denne tøff, da vet ikke jeg ;) | _Nagash_ | Taranteller | 8 | 29-06-2007 22:44 |
| spiser ikke eller drikker ikke... | badmann | Skorpioner | 2 | 30-12-2005 18:47 |