| Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Tenkte jeg skulle forklare litt hva som er hvor på siden slik at jeg slipper å svare på 1000 spørmål ang. det samme.
Buddyliste/Vennelisten: Denne finner dere ved å klikke på brukernavnet til den personen du vil legge inn på listen. Tilsvarende hvis du vil ignorere vedkommende. Hvor er avataret mitt? Ved overgangen klarte jeg ikke oppdatere linkene til avatarene skikkelig. Alle avatarene er her, men dere må legge de inn på nytt igjen via kontrollpanelet deres. Forumet ser anderledes ut For øyeblikket er det litt kaotisk inne i forumet. Holder på å rydde i det, men har mye på meg så jeg må ta en ting om gangen. SMiliiene Samme som over. Skal ta meg av det med en gang jeg får tid. Hvor har det blitt av Galleriet Å flytte galleriet er en ganske stor jobb som vi vil ta litt på sikt. Fotoforumet Det kommer! Hvor er shout boksen Shoutboksen er såpass resurs krevende at jeg har valgt å ikke innstallere denne. Chatten hvor finner jeg den? Klikk på Hurtiglenker i menyen. Der finner du den ![]() Lurer dere på noe mer så får dere skrike ut. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
Medlem siden: Dec 2007
|
jeg får ikke lagt inn poster lenger -.- eller så er det jeg som ikke finner knappen
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
Må bare teste. må man trykke på "quickReply" før man kan svare i felte her?
dette er bare en test.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
er det mulig og få mest mulig av funskjoner og tekst i Norsk tekst?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Ja alle knappene kommer på Norsk. Knappene er på engelsk nå fordi han som har stått for programmeringen av det nye themet er Amerikansk. Knappene venter bare på at jeg skal få fingen ut å laste dem opp
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
På avatar, kan jeg bare bruke de forhåndsvalgte? Får ikke til å laste opp fra egen data...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Kommer den forummonkeys reklamen til å være der? Det hadde vært godt å få den bort
![]() Eller, bra jobb med forumet ![]() Også var det litt vanskelig det med avatar. Vil helst ha http://reptilfreaks.no/forum/image.p...&dateline=2007 igjen.. Ser også ut som om html koder som [img] ikke virker.. eller? jaja, blir vel bedre etter litt opprydning ^^
www.mr-olliw.piczo.com Sist endret av Olliw; 17-12-2007 kl 14:37. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Formum monkeys reklamen skal vekk. Den er bare en placeholder for øyeblikket.
![]() taggene virker... så sant det du linker til ikke er sperret for hot linking. Her er et eksempel. ![]() bruk html er ikke lov. Sist endret av Frogger; 17-12-2007 kl 14:54. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 23
|
Jeg får ikke lagt inn avataret mitt på nytt.
Når jeg går inn via Kontrollpanelet og inn på Rediger Avatar får jeg bare beskjed om at: "Du kan velge et av de følgende forhåndsdefinerte bildene som din avatar:". Jeg får derimot ikke opp noen boks hvor jeg kan legge inn mitt eget avatar. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| ang, det, forumet, nye, spørsmål, svar |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Svar på dispensasjonssøknad | Janka | Lover og regler | 8 | 11-11-2009 20:14 |
| leo??? svar på noen spm.? | bendick2112 | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 20 | 16-10-2007 16:43 |
| Svar fra DN. | Halgeir | Lover og regler | 0 | 02-10-2007 14:34 |
| FORTVILET!! MÃ… HA SVAR! | Miss_Loca | Skorpioner | 2 | 31-03-2005 08:53 |