| Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
til moderatorer eller andre som kan svare.
![]() (nå har jeg en gammel treig låne PC i bruk om de har noe å si.) de er av og til når jeg skal logge meg inn/passor, .....blir ønsket velkommen, men så går de tilbake til utgangspunktet, slå inn navn passor Gjør de flere ganger. ???????? er pålogget nå, men tenkte jeg skulle in på ene startsforum innlegget, svare på ene med tarantellaen der, men da er jeg plutselig ikke pålogget i de hele tatt ![]() de andre, for første gang ser jeg inne på profil infoen min nå i kveld. så er de gammel info som står der inne ????? jeg oppdaterte senest i går. noen peiling?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
|
Tror ikke det har noe med pc din og gjøre. Har skjedd meg et par ganger før. Bruker du explorer? du kan jo evt prøve noe annet.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Slett alt av logger, ikke bruk explorer. Bruk nyeste firefox / google chrome.
Last ned Ccleaner og gå over maskinen og fjern alt av unødvendige logger. Direkte link; Download CCleaner 3.12.1572 - Download - FileHippo.com |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Dette hender meg titt og ofte, og det er perioder veldig ille. Dette begynte for ett år siden, og jeg har vært aktiv bruker her i 3 år snart. Alltid brukt explorer, men som sagt dette startet for ett års tid siden....
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Sitat:
Men for guds skyld, vet ikke hvor gammel du er men spesielt 30-40 åringer og eldre bruker kun enexplorer. Godt ment tips; gjør deg selv en tjeneste og bytt det ut til fordel for firefox / chrome. Når du venner deg til det skjønner du hvorfor
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
At det skyldes nettverket mitt nå kan jeg gå god for, da jeg har en del trøbbel med det . Men siste boplass var serveren god.
Jeg byttet for en stund tilbake men det er ikke bare-bare når samboeren byttet tilbake fordi han hatet det. Har alltid brukt explorer, og synes det er rart at det kun er her jeg har problemer med bla. Innlogging og ikke andre steder.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Hmm, mulig de er de som er problemet.
Google chrom ikonet har stått mitt i glaninga, men jeg har alldri brukt de. Er så van med @ ser ut til å hjelpe m/chrom ivertfall
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Padde med problemer | Gibbs | Skilpadder | 14 | 22-09-2011 21:49 |
| Problemer med hamskifte.? | mariee | Taranteller | 18 | 16-04-2010 20:34 |