| Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#21 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Jeg liker heller ikke den nye repti noe særlig, men det duger. Det eneste som virkelig irriterer meg er at for hver gang man skal gjøre en liten endring i annonsen man har ute så må man skrive overskrift på nytt og legge annonsen i riktig katergori....
|
|
|
#22 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Skikkelig frustreranes dette her! Kommer nesten ingen bra annonser på nye repti bare på gammle! Å man får jo ikke tak i di på den gammle!
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Hva er det som er ille med nye repti egentlig? Det ser jo mye bedre ut?
Har aldri hatt konto på gamle, så jeg kjenner ikke til selve funktionaliteten på siden, forumet, hvordan det er å legge ut annonser og sånt. Men når det gjelder å søke etter annonser, så liker jeg nye bedre. Og rent kosmetisk er det et stort løft fra den gamle siden. |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
Men er liksom overgangen som er forferdelig, at dem har 2 forskjellige. å di fleste annonser havner på den gamle repti og man ikke får tak i dem! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Ja, overgangen er helt bak mål, uten tvil. De burde ikke åpnet ny side før den gamle skulle lukkes.
Jeg fikk hjelp av en til å få tak i selger på gamle repti, litt tungvindt. Men gikk fint
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Jeg syntes den nye er mye vanskeligere å bruke. Mye kronglete osv. Jeg titter inne på kjøp og salg eller er jeg nesten aldri innom. Skjønner ikke hvorfor dem skulle bytte uansett når det funket så bra som det gjorde. Dessuten var hele repti imot en forflytning så da skjønner jeg det hvertfall ikke.
Jeg har også en bruker på den gamle repti så kan være til hjelp jeg også
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Det var utrolig mange som gikk lei av gamle repti på et punkt og begynte å mase om en ny version, etter litt kom den nye versionen som ønsket. Men da var jo selvfølgelig ikke den bra nok heller.. Jeg er kun innom kjøp og salg delen på repti, syns det Norske forumet er helt dødt, det skjedde nok for at det var en del drevne folk der, og det var kun basic spørsmål som kom opp, de nye ble omtrent jaga ut derfra og de drevne hadde ikke mer å skrive.. Som endte i null aktivitet der, untatt på salgs delen.
|
|
|
#28 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Siden er jo fin, veldig kreativ kontra den gamle... Men de kunne gitt f i at man må logge på med e-mail! Må sitte å skrive den lange e-mail-adressen min isteden for brukernavnet på 6 bokstaver, som også er lett og kjapt å skrive...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Repti.net | boa constrictor | Småprat | 1 | 09-05-2011 13:56 |
| Repti.net? | Seatre | Øgler | 9 | 09-05-2011 10:59 |