"

Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 02-10-2011, 16:12   #21
Reptilfreak

Genetics sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
Meldinger: 510
Standard

Jeg liker heller ikke den nye repti noe særlig, men det duger. Det eneste som virkelig irriterer meg er at for hver gang man skal gjøre en liten endring i annonsen man har ute så må man skrive overskrift på nytt og legge annonsen i riktig katergori....
Svar med sitat
Gammel 10-10-2011, 13:31   #22
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

Skikkelig frustreranes dette her! Kommer nesten ingen bra annonser på nye repti bare på gammle! Å man får jo ikke tak i di på den gammle!
Sokken91 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 10-10-2011, 14:01   #23
Reptilfreak

ville sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
Meldinger: 371
Standard

Hva er det som er ille med nye repti egentlig? Det ser jo mye bedre ut?

Har aldri hatt konto på gamle, så jeg kjenner ikke til selve funktionaliteten på siden, forumet, hvordan det er å legge ut annonser og sånt.

Men når det gjelder å søke etter annonser, så liker jeg nye bedre. Og rent kosmetisk er det et stort løft fra den gamle siden.
ville er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 10-10-2011, 14:31   #24
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
Meldinger: 351
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ville Vis post
Hva er det som er ille med nye repti egentlig? Det ser jo mye bedre ut?

Har aldri hatt konto på gamle, så jeg kjenner ikke til selve funktionaliteten på siden, forumet, hvordan det er å legge ut annonser og sånt.

Men når det gjelder å søke etter annonser, så liker jeg nye bedre. Og rent kosmetisk er det et stort løft fra den gamle siden.
Nei må si meg enig i det du sier.
Men er liksom overgangen som er forferdelig, at dem har 2 forskjellige. å di fleste annonser havner på den gamle repti og man ikke får tak i dem!
Sokken91 er offline  
Svar med sitat
Gammel 10-10-2011, 15:07   #25
Reptilfreak

ville sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
Meldinger: 371
Standard

Ja, overgangen er helt bak mål, uten tvil. De burde ikke åpnet ny side før den gamle skulle lukkes.

Jeg fikk hjelp av en til å få tak i selger på gamle repti, litt tungvindt. Men gikk fint
ville er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-10-2011, 17:03   #26
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
Meldinger: 420
Standard

Jeg syntes den nye er mye vanskeligere å bruke. Mye kronglete osv. Jeg titter inne på kjøp og salg eller er jeg nesten aldri innom. Skjønner ikke hvorfor dem skulle bytte uansett når det funket så bra som det gjorde. Dessuten var hele repti imot en forflytning så da skjønner jeg det hvertfall ikke.

Jeg har også en bruker på den gamle repti så kan være til hjelp jeg også
reptilesboy er offline  
Svar med sitat
Gammel 16-10-2011, 15:51   #27
Reptilfreak

mr-repti sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
Meldinger: 2,460
Blog Entries: 4
Standard

Det var utrolig mange som gikk lei av gamle repti på et punkt og begynte å mase om en ny version, etter litt kom den nye versionen som ønsket. Men da var jo selvfølgelig ikke den bra nok heller.. Jeg er kun innom kjøp og salg delen på repti, syns det Norske forumet er helt dødt, det skjedde nok for at det var en del drevne folk der, og det var kun basic spørsmål som kom opp, de nye ble omtrent jaga ut derfra og de drevne hadde ikke mer å skrive.. Som endte i null aktivitet der, untatt på salgs delen.
mr-repti er offline  
Svar med sitat
Gammel 02-11-2011, 09:51   #28
Reptilfreak

lompah sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 1,728
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Siden er jo fin, veldig kreativ kontra den gamle... Men de kunne gitt f i at man må logge på med e-mail! Må sitte å skrive den lange e-mail-adressen min isteden for brukernavnet på 6 bokstaver, som også er lett og kjapt å skrive...
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Repti.net boa constrictor Småprat 1 09-05-2011 13:56
Repti.net? Seatre Øgler 9 09-05-2011 10:59
repti glo alice3656 Skilpadder 12 10-07-2008 09:53

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 09:47.