| Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Stockholm
Alder: 23
|
Siden galleriet her på forumet er deaktivert så bruker jeg bildene som ligger på picasa galleriet mitt.
Når jeg lager posten og setter inn bildet er alt fint, og når jeg har postet posten ser alt også helt fint ut. Men når det har gått en stund blir bildet "usynelig" Hvis jeg åpner linken til bildet i en nettleser kommer bilde opp og når jeg da oppdaterer siden med posten min vises det bilde. Må da åpne hvert bilde i posten for at bildene skal vises, men de forsvinner etter en stund. Andre som har brukt picasa galleriet sitt til å legge ut bilder med samme problemet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
ifølge instillingene på picasa er alle bildene offentlige, du kan jo prøve linken under.
http://lh6.ggpht.com/__ib-EVdmhj4/Sq...C_0005_065.JPG Sist endret av Frogger; 29-09-2009 kl 19:59. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
nå ser jeg bilde uten og åpne det i picasa først
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ok.. Istedet for å legge URL'en rett inn i forumet klikker du på billed knappen
[IMG]url til ditt bilde [/ IMG] |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ok.. Istedet for å legge URL'en rett inn i forumet klikker du på billed knappen
[IMG]url til ditt bilde [/ IMG] OBS Fjern mellomrommet som jeg har lagt til etter / |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |