| Hjelp! Er det noe du ikke får til på siden som du trenger hjelp til er dette stedet å be om hjelp |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Jeg holder på å lage en tilpasset søkemotor for reptilfreaks basert på Google.
Hovedsaken med denne søkemotoren er å få en bedre kvalitet på treffene dere får enn når man søker fritt med et vanlig googlesøk. Dette kan jeg få til ved å definere hvilken sider Google skal søke på og ikke søke på (veldig enkelt fortalt).. For å kunne få laget denne søkemotoren må jeg ha hjelp av dere. Jeg trenger tips om de beste websidene dere vet om deres dyr (spiller ingenrolle om det er store nettportaler eller enkeltsider, eller bare deler av et større webområde f.esk en fakta ark samling . Vær snill å si hva sidene dreier seg om sammen med linkene slik at jeg kan få kategorisert dem bedre uten å måtte gå gjennom hver enkelt link manuelt. Kategorier som jeg tenkte å legge inn er: Terrariedyr (virvelløse dyr og reptiler), Terrarie utstyr (utstyrs produsenter), Planter og annen terrarie/vivarie dekorasjon, oppdrettere osv. Kom med forslag jo flere forslag jo bedre blir søkemotoren! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Kryp.eu - Phalagorn, Flogger og en til sin side, hvor de samler faktakark om leddyr av alle slag, også reisebretninger og mer. Definitivt på vei til å bli den beste fakta samlingen på nett i skandinavia, for hobbyister.
|
|
|
#3 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Eight- A site about tarantula species and tarantulas in captivity Kjempefin nybegynnerside med caresheets.
Caresheets - petbugs.com Caresheets på det meste som kryper og kravler. Welcome to giantspiders.com! Denne kjenner vel de fleste til. http://giantspiders.com/ailments.html "Common ailments" Tilstander alle som holder taranteller bør kjenne til (fra giantspiders.com) http://www.thespiderdiaries.co.uk/co...page/Itemid,1/ Fin eddisside med caresheets. Sist endret av Jonas; 17-11-2008 kl 18:28. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
www.beardeddragon.org her står det veldig mye om skjeggagamer, men det er også en forum side, vet ikke om det er det du er ute etter her, men siden er god..
www.sundialreptile.com handler om litt forskjellige reptiler.. www.beardeddragonguide.com denne taler vel for seg selv. En god side som er veldig enkel å bruk med masse god info.. det var noe fra meg.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
The World Of Atheris - The World of Atheris
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Side om Hottentotta spp - http://hottentotta.com/
Scolopender guru - Scolopendra - giant centipedes Mer skolopender - Scolopendromorpha.com Caresheets og mer - SpiderFreaks
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
www.skorpionfarmen.webs.com
![]() Sitter ikke på min egen data nå, men kan legge ut diverse linker når jeg kommer hjem igjen.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Da har jeg begynt å sette opp Google søket med bl.a addressene dere har bidratt med..
Ønsker fortsatt flere sider for å forbedre søkemotoren. For øyeblikket ligger den som eget søk oppe i menylinjen. (Search Site /Google)
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvordan lage terr. bakrgunn | bendick2112 | Terrarier | 18 | 29-10-2007 19:30 |
| Lage eggklekker: | Olliw | Småprat | 28 | 07-09-2007 06:03 |
| lage terrarium | saiko | Terrarier | 9 | 24-02-2007 21:03 |
| Lage tuneller | Svein | Terrarier | 4 | 04-02-2007 12:32 |
| Lage bakgrunn? | Mack | Terrarier | 1 | 29-11-2006 12:55 |