| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Bergen
|
Dette emnet het : Jeg kunne ikke dy meg før, men siden det tok en ny vending omdøpte jeg det.
Hva syntes du om Steve Irwin? Jeg syntes han er helt enorm, selv om programmene er redigerte er han ikke mindre tam. Og han må ha noen skruer løs. Eks: - Det er slik en horned toad ser ut når den gjør seg klar til å angripe. Crikey, den angrep meg! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 23
|
Ligner mistenkelig på avatar bildet ditt
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja men avataren min er jo Steve Irwin og han er jo kongekul.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 23
|
Jeg kan ikke si at jeg vet hvem det er, men uansett
![]() Måtte bare komentere det, er ikke noe i veien med avateren din. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
jeg må vel si at jeg ikke liker han Steve Irwin, etter min mening så syns jeg han er litt falsk!
men det er min mening
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Falsk? Hvordan da?
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Hei
Steve "Crocodile Hunter" Irvin, kan lett oppfattes som falsk siden programmene er så regisert. Alt som vises i programmene følger jo et manus. Men mannen ER et fenomen, han har en iver som er smittsom. Steve og kona Terri jobber veldig aktivt for vern av leveområder for ville dyr i Australia (og resten av verden for den sakens skyld) Men jeg kan være enig i at han er en smule "overdreven" PS! for de som fremdeles ikke vet hvem han er: Crocodile Hunter |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Alder: 30
|
Jeg så en dokumentar om Steve Irwin en gang, og kolegaene hans sier han er like ivrig bak kameraet som forran. Han er ihvertfall mitt forbilde.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: oslo
|
Steve Irwin Ruuuuuler
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Ja, han er en dyktig ambasadør for reptiler
![]() Men hva synes dere om denne "skandalen" han ble så refset for?? Historiens kjerne var at han tok med seg sin nyfødte sønn inn i innhegningen til en fullvoksen krokodille for å mate den.... Eeeh..... dette kunne kanskje oppfattes feil..... Det var ikke sønnen som skulle være maten |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| irwin, steve |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Austin Stevens, Steve Erwin og slanger | allan | Helse og sykdommer hos reptiler | 47 | 07-05-2008 17:34 |
| he changed our world. steve irwin memorial tribute | gabonviper | Småprat | 7 | 31-10-2007 21:41 |
| Steve Irwin DØD!!! | Tarantula | Småprat | 59 | 04-09-2007 11:18 |
| steve irwin filmen? | gabonviper | Media | 2 | 18-01-2007 13:11 |