| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
hei alle sammen har noen dolige nyheter til dere, meg og min mamma har flyttet i en liten leilighet og alt begynte bra,
men så har jeg alt for lite rom til atte egetlig ha noen dyr der så jeg fikk lov til og ha nemo snoken min på rommet , men det er derfor jeg har solgt alle dyra mine uten om nemo forde vi skulle flytte,så bygde jeg et terra på 160*60*60 og da klikka det for mamma da måtte jeg plutselig selge nemo og alt sammen som hører til han så ville bare informere dere om atte nemo kommer til og få en ny eier vis det hadde vert for meg hadde jeg beholt nemo men kan ikke si imot mamma er vanskelig for meg som er glad i han og har hatt han i 5 månder sirka og har blitt en god venn.ville bare informere dere om atte jeg ikke er useriøs forde jeg har solgt alle dyra mine uten om snoken hitt til men nå går den hilsen shisha
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Er ikke like greit det, når man ikke er gammel nokk til å flytte for seg selv..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
Jeg har ofte mye skrivefeil jeg også, og jeg er snart 31. Men har alltid vært dårlig i språk, er mer matte, fysikk og kjemi person jeg. hehe
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
jeg vet alder, men han skal få skrive det selv om han ønsker
![]() Er vertfall en stund til han kan flytte for seg selv
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
så trist. da må jo dyrene ut av huset.
På hans alder så holdt jeg på med hamster og rotter jeg. Men da jeg var veldig liten fanget jeg snegler og hadde de i boks. Begynte å fange store insekter ute og satte de i ramme da jeg var 17. Kjøpte min første tarantell som 20 åring. hehe. Men jeg blir sett på som freak allikevel, og menn vil ikke hjem til meg på date. Pingler. hehe |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
Om ungen min hadde byggd et terra på den størrelsen når man ikke har så mye plass så hadde jeg og blit småsur
Det du kan gjøre er å foreslå å bygge det en plass der det ikke tar så mye plass....For eks under senga....!? om det blir for lavt kan man kjøpe noen justerbare komodeben ala dette: IKEA | Bokhyller | BESTÃ…/INREDA system | BESTÃ… | Ben, justerbart Fortsatt lit lavt men man kan kompansere i grunnflete... Eller hva? NFredrik
Pakkaboom ! Sist endret av NFredrik; 26-06-2008 kl 23:17. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Veldig trist og kjipt. Men virkelig, hva tenkte du med da du kjøpte dyrene? Dette er dyr som lett kan leve de neste 20årene, kunne du vite at du ville ha de alle de årene? Synes virkelig ikke at personer som ikke er gamle nok til å ha kontroll på sitt eget liv, burde kunne ha dyr. Dyr er ikke noe du bare kjøper, også selger igjen når det ikke passer deg, de er ikke pokemonkort!
|
![]() |
| Emner |
| dårlige, nyheter |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dårlige dyrebutikker! | E.Spider | Småprat | 47 | 09-03-2010 19:07 |
| Kryp&Kräl - Dårlige nyheter. | Viridovipera | Media | 8 | 01-09-2008 21:20 |
| Artikkel på ABC-nyheter | Thor Håkonsen | Media | 7 | 23-04-2008 09:50 |
| "Gule giftige skorpioner invaderer" -nyheter | Viridovipera | Skorpioner | 18 | 04-08-2007 00:02 |
| Dårlige tenner på min a. seemani? | hell | Taranteller | 7 | 05-12-2006 11:44 |