| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Norge
Alder: 23
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Kjedelig at slikt dukker opp når man går og ønsker en lovendring på reptilhold
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
|
Sitat:
mvh powerboy
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Var fra Sverige ja, men det kan bli brukt av reptilmotstandere.
"Se hva som skjer når man legaliserer slike dyr!", syns jeg hører det. Heldigvis nevner VG at disse dyrene ikke er giftige osv, men for folk som allerede var negative til slanger, er nok dette ved på bålet, desverre. Hva om vi gikk sammen om å sende inn mange JA-argumenter for reptilhold, på VG's "SiDet" eller hva det heter?? Viss vi planlegger litt kan vi få med mange ulike argumenter i samme utgave av avisen?? Mener det er slik at bare det er saklig nok så kommer meldingene på trykk i avisen. Tenk om store deler av denne siden, i Norges største avis, hadde vært dekket av positivt herptilstoff!! Hva tycks? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Aftenposten har Si ;D, ikke VG. Men allerede har Bendick og jeg planlagt å sende inn et innlegg der.
Vet du hva, jeg lager en tråd om det. Så kan folk komme med argumenter de vil ha med.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Oslo
|
Uansett:
Hva kan en kvelerslange gjøre under proffesjonelt opphold? Helt serriøst så tror jeg ikke en 8 åring går å kjøper seg en slange for å være tøffest på skolen. Tror nok man skulle hatt et slags kort der man viser at man har god kjennskap til dyrene, kanskje jeg snakker helt på jordet ( ) men skulle hatt noe lignende. En øgle? Den er jo ikke farlig? Hvorfor skal den være ulovlig? Hvorfor ikke Taranteller? Øgle gjør ingenting; Taranteller kan sparke hår f.eks.. Men nå sier ikke jeg at taranteller skal bli ulovlige mener bare at de burde chille grensene litt.. :] (KUN MIN MENING) Go reptiles! Edit: chille = Roe ned.. Beklager ^^ |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Gjelleråsen/Nittedal
Alder: 26
|
Med alle disse debattene vi har her i norge så kommer nok akkurat den sia der opp når vi alle Reptil elskere har lyst på dette lovlig! Synd at folk virkelig gjør noe sånt som det der!
|
![]() |
| Emner |
| kvelerslanger |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|