| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Ikke lett å "wrangle" de sakene der..
YouTube - Mamba Negra YouTube - Steve Irwin - Mamba Negra (spansk tale..) Tråden er splittet fra http://www.reptilfreaks.no/forum/sla...angedrama.html Sist endret av Frogger; 08-04-2008 kl 12:33. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: buskerud
|
leste ett sted at en voksen person skal ha problemer med å løpe fra en i full sprint omtrent. husker ikke hvor jeg leste det.
litt småsinnsyk han steve irwin også? se hvor god tid han første karen bruker på a få tak i slangen. irwin løper bare å tar den i halen
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Det er Austin Stevens, han andre. Og vil tørre å påsta at han er på sammr høyde på sykhetsskalen
Visst du søker på han på youtube, får du masse bra underholdning.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Sitat:
"Guys, I've been bitten" (for de som har sett episoden har blit bitt i)haha nei..Austin Stewens er en liten pingle som kan gå tilbake til sandkassa si hjemme. Irwin er mannen!
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: buskerud
|
heh ja husker at jeg så han karen der bli bitt. hadde frika ut litt selv tror jeg da
sinnsykt trist det som skjedde med steve irwin. en skikkelig ildsjel i dyrevern saken
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
Sitat:
Austin Stevens er jo kongen når det kommer til slanger da. Ja, synd det med Steve Irwin, men det var vel, desverre, noe de fleste regna med kom til å skje. Kanskje ikke av en fisk, de fleste hadde vel venta av en krokodille.. Men Steve Irwin er en levende legende. "Krikey", "Croc's rule!"
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Austin Stevens pingle?? Nei, han er ingen pingle. Har du sett bare den episoden? Hvis du har sett flere eller alle, så tror jeg ikke du vil kalle han en pingle.
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
![]() det når ejg sier han er en pingle mener jeg i forhold til hvor utrolig mye dramatisert det hele er, såm får det til å blei ei stor suppe som bare virker falsk. klatre ned store fossefall, brennende skoger, uten mat i mange dager, feber...han opplever mye hander
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
og esktremt overdramatisert som får hele greia til å virke useriøs
Edit: det var vist en annen tråd om han her. ![]() sånn kan det gå.... Edit 2: Sharkie...jeg hadde rett
|
![]() |
| Emner |
| austin, erwin, slanger, steve, stevens |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| he changed our world. steve irwin memorial tribute | gabonviper | Småprat | 7 | 31-10-2007 21:41 |
| Steve Irwin DØD!!! | Tarantula | Småprat | 59 | 04-09-2007 11:18 |
| Stevens går atter en gang på en smell.... | straymond | Småprat | 2 | 16-05-2007 14:35 |
| steve irwin filmen? | gabonviper | Media | 2 | 18-01-2007 13:11 |
| Steve Irwin | Commoncroc | Helse og sykdommer hos reptiler | 16 | 23-07-2006 11:08 |