| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2008
|
Hey, jeg lurer på hva man gjør hvis reptilen din blir syk eller skadet, og du må ha bedre hjelp. Finnes det frivillige som gjør det privat eller må man over grensen?
Mvh børre1 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Hvis reptilen din blir syk, bør du ta turen innom dyrlegen. Og det finnes kvalifiserte vetrinærer som kan ta i mot reptiler i Norge . Her er en liste over hvilke: Norsk Herpetologisk Forening
Også vil jeg legge til Avivet
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 18-03-2008 kl 16:58. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Er mange dyreklinikker som kan ta imot dyr, men finnes også frivelige. medisiner må alltid skrives ut av vetrinær
Sist endret av Gobblin; 18-03-2008 kl 17:25. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2008
|
Men hva skjer hvis legen oppdager at du har f. eks. en slange ulovlig? Trenger du ikke å si det eller må du vise papirer?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Det er derfor du har fått linker til Herptologisk forening, og Avivet. De "tyster" ikke når du kommer med ulovlige dyr.
|
|
![]() |
| Emner |
| alternativer, hjelp, man, oppsøke, reptiler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| spania . hjelp trenger litt navn på reptiler | madsarn89 | Reptilidentifisering | 19 | 14-06-2008 22:03 |
| Reptiler er gøy! | Jonas | Filmsnutter | 2 | 21-05-2008 22:59 |
| Kan du mye om reptiler? | Gunillah | Småprat | 3 | 04-06-2007 21:18 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| reptiler på dvd! | straymond | Media | 7 | 09-08-2005 13:12 |