| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Ser stygt ut som at vi må til veterinæren asap med kongepytonen min
Så hvordan gjør jeg dette? Bare ringer jeg veterinæren i morgen og spør etter Monica? eller kan jeg bestille time hos henne uansett hvem jeg snakker med? Syns det er så "risky business"..
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Jeg ringte bare og bestillte time til min KP. funket veldig greit det. men du kan jo spørre etter henne for sikkerhet skyld. når jeg kom inn kom det flere leger for og titte dem sa, (spennenden med noe annet enn bare hunder og katter her så vi måtte komme og titte på slangen) lykke til
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
bare å ringe og si hva du har og at du trenger en time asap. De har tider hvor man ikke trenger time avtale, og husker jeg riktig, så er det tidlig på mandag monika kan ta deg i mot uten time.. Ring dem og snakk med dem!
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bestille, heggelund, hos, time, veterinær or monica |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| noen som skal bestille fra tyskland? | Androctonus | Edderkoppdyr | 24 | 13-06-2008 16:08 |
| Bestille levende fôr? HASTER! | Mack | Småprat | 5 | 02-12-2007 14:33 |
| Veterinær i hedmark? | Tass | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 15-09-2007 10:22 |
| Veterinær | Psiv | Helse og sykdommer hos reptiler | 0 | 29-06-2007 09:36 |
| Hvor bestille terrarie?? | Achilles | Terrarier | 11 | 24-07-2006 09:02 |