| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Dec 2004
Sted: KR.SAND
|
hei
jeg har hørt at det lønner seg ikke å kjøpe slanger i dyrebutikker men heller på messer, på grunn av at dyrebutikkene får alle de slangene som de som avler på de ikke vill ha. og at man kan få tak i mye penere slanger på messer. er det noen som kam bekrefte eller avkrefte dette |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
i mitt syn er det uten tvil best å kjøpe dyr av dyktige avlere på messer, men når man bor i pottitt-metropolen så er det jo ganske scarce med slike messer her til lands.
og når det først er messer i f.eks strømstad så er ikke tollerne seine med å ha spanere på slike messer (no de gjorde sist). så det er en liten risk å ta....
|
|
|
#3 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Danmark
|
Så kan jeg heller anbefale messer i Danmark, Tyskland eller Nederland. Billigere, ofte højere kvalitet, og mange dyktige avlere. Et hederlig unntak er EXPO i Sverige i august (hvor jeg har bestilt bord - kom endelig bort og si hei!
), som er stor og med godt utvalg.
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Sitat:
men stemmer fullt mulig.
|
|
![]() |
| Emner |
| kjøp, utlandet |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjøp av kakerlakker fra utlandet | Fattail | Andre insekter | 4 | 22-05-2008 18:36 |
| Ang. import av planter fra utlandet | CamStatic | Lover og regler | 4 | 19-05-2008 13:08 |
| Kjøp av fòr | kirstey | Helse og sykdommer hos reptiler | 7 | 03-04-2008 20:52 |
| Kjøp | haakky | Øgler | 4 | 29-10-2004 14:02 |