| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
er det noen spesiel måte å oppbevare slange skin? eller kan man bare henge den opp på veggen? noen som vet?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2004
Sted: I landet som styres av huleboere.
|
jeg har hengt opp mitt på veggen å der har den hengt i et halvt år uten problermer...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
jeg tenker på skin som de tar av kroppen sin!!
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
så du mener en avlagt slangeham, ikke et slangeskinn som du har flådd av et dyr selv?
Det trenger du ikke å gjøre noe med. Jeg har en avlagt ham som jeg fant i en skog i hellas for 6-7 år siden. Jeg limte den inn i fotoalbumet som suvenir, den er like fin. Men avlagte hammer tørker noe ut, så du kan risikere at den smuldrer litt opp hvis du tar mye på den. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
takk. jeg har bare tenkt å henge det opp på vegge. huska ikke hva det het. tusen takk
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2004
Sted: I landet som styres av huleboere.
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
neinei er du gæren! stakkars!!
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Jeg var usikker på hva som mentes, men jeg er ganske sikker på at ingen av oss her inne ville kjøpt et slangeskinn (altså flådd slange), ganske enkelt fordi vi liker sånne dyr, og dermed hater de fleste av oss industrien som står bak.
Men det kunne jo være du ville flå kjæledyret ditt , hvis det hadde daua eller noe...Som minne kanskje... Da slangehannen min døde (*gråte en skvett* Så som dere skjønner, det hender folk gjør rare ting med avdøde kjæledyr |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
jeg er kanskje litt uklar!! men det jeg mente var skinn som de tar av seg selv. og viss jeg hadde finnet en som var død ville jeg ha gjort det! men jeg vil aldri ha skada et eneste dyr!!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
hva betyr probet??
|
![]() |
| Emner |
| slangeskinn |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvordan får man tak i en skilpadde | mattis92 | Skilpadder | 7 | 02-02-2011 11:08 |
| hvordan bli kvittmugg. | christin900 | Terrarier | 1 | 01-02-2008 17:54 |
| Hvordan kan jeg? | powerboy | Pinnedyr | 46 | 10-12-2007 15:31 |
| Hvordan ta opp? | john | Taranteller | 12 | 25-07-2006 13:20 |
| hvordan ser jeg om det er en han eller hun?? | badmann | Taranteller | 11 | 30-12-2005 15:20 |