| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
kom hjem fra jobb i dag og så så jeg at skeggisen mi nchucky hadde gravd seg ned og under en av "stokkene" hans
han har aldri gjort dette før og når jeg flyttet han så lå han der og skalv jeg prøvde å mate han en sirris og det var så vidt han orket å tygge den noen som vet hva dette er ? han har vert helt frisk og greit skal ringe dyrlegen imorgen
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
hmm dette hørtes litt rart ut... skelver han?
Forklar litt mere om det.. Gir du kalk, vitaminer og har du uvlys? Hvordan er han i fargene? Når dreit han sist? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
rart ja
jeg må nesten ta bilde å illustrere men isåfall nå ha han varmet seg på steinen litt og er tilbake til sin aktive gode selv ga han en sirris og han jaget den kan det ha noe med reptil dvalen å gjøre? under der gravde han seg ned
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
har det vært kaldere enn han er vant til i noen dager?
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
35 grader ?
nei han har det like varmt hver dag og jeg har akkurat skifter peren for en uke siden så .... jeg veit ikke har aldri sett han gjøre noe sånt før
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
har du solspott i terrariet ditt?
Står terrariet ditt ved vindu, så kanskje han har blitt skremt av en fugl? også har du ikke svart på noe av det andre jeg har spurt deg om?? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
"Gir du kalk, vitaminer og har du uvlys?
Hvordan er han i fargene? Når dreit han sist? " fine farger ikke for mørke som da det er kaldt gir ham vitaminer dreit for 1 dag siden har solspot som er veldig tiljengelig
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Sitat:
Kan den ha spist noe den ikke burde spise? |
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Senior Member
|
Sitat:
Disse tingene Mr-repti og jeg lurer på Phobos er meget meget viktige og det hadde vært lurt av deg å svare på dette fordi, hvis det er noe av dette som ikke er på plass, så må vi hjelpe deg for å få det på plass.. |
||
|
|
|
![]() |
| Emner |
| hjelp, skeggis, syk |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Rabiat Skeggis | Phobos | Agamer | 13 | 05-04-2008 11:13 |
| Skeggis "bakterier" | Phobos | Agamer | 0 | 12-10-2007 11:57 |
| Bilder av min skeggis | Phobos | Agamer | 23 | 16-09-2007 18:22 |
| Mat Til Skeggis | Phobos | Fôrdyr | 1 | 23-08-2007 21:25 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |