| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Hei
Jeg lurer litt på hva dere tror dette kommer fra, er det noen som vet? Takk for svar ![]() Får se om jeg greier det med bilde.. :S ![]() http://www.boa-constrictors.com/Bild...eBoa/Bild1.jpg Og... ![]() http://www.boa-constrictors.com/Bild...eBoa/Bild5.jpg La ut linkene til bildene jeg, da de ikke er dine. -Robin
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
Jepp de vet jeg godt.
De der er resultate av en rotte som har gaat helt mongo bananas. Saa stygge skader kan en rotte paafore en slange om den foler seg truet nok.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
denne er ikke litt skadet. den er kraftig forbrent! den har garantert ligget og varmet seg under varmematta og derfor fått stygge brannsår. dette er et godt eksempel på hvorfor man ALLTID skal ha varmematta under terrariet og ikke under substratet.
er det din slange?
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
Ja jeg er 110% sikker paa dette.
Adriano har du linken til siden, mener de skal staa der at de er rotte som har gjort dette, jeg har iallefall lest om den saken da den kom ut paa den siden.. arrg husker ikke hva siden heter..
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ja, www.boa-constrictors.com ...
Søkte jo bare på nataler på google, så kom dette på 2. side.. :S http://images.google.no/imgres?imgur...%3Dno%26sa%3DN
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Buskerud
|
Skal man ikke ha varmematta på siden av terra a? Ikke under, fordi de kryper nedover for å komme unna varme???
Tar jeg helt feil nå?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Ser ut som bittskader?
Ser på url til bildet at det kommer fra /AngefresseneBoa . "alles fressend" betyr altendene direkte oversatt fra Tysk til Norsk. "fressen" betyr følgende å spise. Så jeg gjetter på at et annet dyr har spist på slangen. Som Twinker sier, rotte f.eks ![]() Dette er basert på rent synsing, da jeg ikke vil skryte på meg noe særlig erfaring innen feltet.
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Emner |
| litt, skadet, slange |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pinnedyr skadet!!! | scarabid | Pinnedyr | 2 | 08-03-2008 13:10 |
| tror min rosea er skadet? | Weds13 | Taranteller | 20 | 19-03-2007 21:07 |
| Hjelp!! er skorpionen min skadet?? | Eggy | Skorpioner | 5 | 04-01-2006 17:16 |
| -HJEEELP!!! Skorpionen min er skadet:( | Miss_Loca | Skorpioner | 13 | 09-06-2005 14:02 |