"

Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12-11-2007, 23:51   #1
Reptilfreak

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 24
Standard Noen "billige" PieBald KP der ute?

bare lurer på om det er mulig å få en KP Pie, til en overkommelig pris der ute.
jeg ser at noen her nevner at dem går fra mellom 40-200 000, men jeg har ikke et sånnt budskjett.

lurer derfor på om det selges juveniler eller noe til en litt bedre pris, og om jeg leter litt, kanskje kan få en til 2-3000.

Om ikke, er det noen andre morpher som er i den prisklassen og anbefale?
vil gjerne ha en slange som ser lit kul ut i fargene, som passer for nybegynnere. er ikke så interisert i kornsnoker, men mer i boa-kp klassen.

legger til igjen til moderator at dette er ingen tråd om at jeg prøver å kjøpe en her, bare om det går ann å få tak i denne slangen til en bedre pris enn en ny bil.
Dimebag er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 07:39   #2
Reptilfreak

fanden sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 347

De billigeste kp morpher er vel pastel .Disse ligger vel på en ca 3000-4000 for 1.0 og det dobble for 0.1 .

Ønsker en billigere måte å få de dyre morpher kan man alltids kjøpe et het par disse er en del billigere men alt etter hvilken morph.Tror jeg har sett het piebald par for rundt 7-10000 men husker ikke helt sikkert om det var den rette prisen.Dette er er som sagt i Sverige så prisene er nok litt dyrere i Norge om en kan få fatt i.
fanden er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 10:18   #3
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard Re: Noen "billige" PieBald KP der ute?

Sitat:
Opprinnelig postet av Dimebag
legger til igjen til moderator at dette er ingen tråd om at jeg prøver å kjøpe en her, bare om det går ann å få tak i denne slangen til en bedre pris enn en ny bil.
Helt greit, bare ta evt. leverandør detaljer osv et annet sted enn i sted forumet
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 10:59   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 195

Hvis det er din første slange så er sjangsen stor for at du angrer deg etterpå, så ikke invester 15000 i et par KP piebald sånn med en gang. Litt kjipt i etterkant da.
Venom er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 16:13   #5
Reptilfreak

mr-repti sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
Meldinger: 2,460
Blog Entries: 4

Har sett pieball fra 27-40 tusen.. tror ikke de stiger så mye over 40 tusen, da pie begynner å bli vanlig rundt om kring?
Du kan kjøpe hete for pie ball, de ligger på ca. 6000-9000? Men disse ser normale ut, eneste er at de kan legge egg, og at det kan klekke pie ball ut av eggene..
Er ikke en normal kp fin da? Syns de er kjempe fine jeg^^ ellers har du jo pastel, som er ganske fine.. ligger på rundt 3-4 tusen, som allerede er nevnt..
mr-repti er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 16:19   #6
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,722
Blog Entries: 12

Tror jeg heller ville satset på å klekke pied balls enn å kjøpe en selv. Man må jo bli heldig èn gang...! ^.^

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 16:26   #7
Reptilfreak

twinker sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
Meldinger: 365

ja er bare aa kjope 1.1 som er 100% set for pied ball saa blir de nok bra avkom, bare husk aa faa papir paa dyrene, saa du ikke blir lurt og kjoper helt vanlig normal.
twinker er offline  
Svar med sitat
Gammel 14-11-2007, 19:04   #8
Reptilfreak

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 24

joda for all del, er mange fine kp'er der ute, men tenkte å ha en som var litt ekstra spesiell, men uten tvil om at jeg kommer til å bli fornøyd med den jeg skaffer meg uansett hvordan den ser ut.
Dimebag er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
billige, der, noen, piebald, ute

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Hvor får jeg tar i billige frysetørkede insekter? Jafi Fôrdyr 5 29-05-2008 13:43
ganske billige fordyr. sirbjerke Småprat 11 20-10-2007 22:27
Noen som skal på noen av disse messene? Olliw Messer og utstillinger 9 30-08-2007 18:26
billige glass og utstyr? mats123 Terrarier 6 01-06-2005 11:28

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 08:20.