| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
|
bare lurer på om det er mulig å få en KP Pie, til en overkommelig pris der ute.
jeg ser at noen her nevner at dem går fra mellom 40-200 000, men jeg har ikke et sånnt budskjett. lurer derfor på om det selges juveniler eller noe til en litt bedre pris, og om jeg leter litt, kanskje kan få en til 2-3000. Om ikke, er det noen andre morpher som er i den prisklassen og anbefale? vil gjerne ha en slange som ser lit kul ut i fargene, som passer for nybegynnere. er ikke så interisert i kornsnoker, men mer i boa-kp klassen. legger til igjen til moderator at dette er ingen tråd om at jeg prøver å kjøpe en her, bare om det går ann å få tak i denne slangen til en bedre pris enn en ny bil. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
De billigeste kp morpher er vel pastel .Disse ligger vel på en ca 3000-4000 for 1.0 og det dobble for 0.1 .
Ønsker en billigere måte å få de dyre morpher kan man alltids kjøpe et het par disse er en del billigere men alt etter hvilken morph.Tror jeg har sett het piebald par for rundt 7-10000 men husker ikke helt sikkert om det var den rette prisen.Dette er er som sagt i Sverige så prisene er nok litt dyrere i Norge om en kan få fatt i. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
Hvis det er din første slange så er sjangsen stor for at du angrer deg etterpå, så ikke invester 15000 i et par KP piebald sånn med en gang. Litt kjipt i etterkant da.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Har sett pieball fra 27-40 tusen.. tror ikke de stiger så mye over 40 tusen, da pie begynner å bli vanlig rundt om kring?
Du kan kjøpe hete for pie ball, de ligger på ca. 6000-9000? Men disse ser normale ut, eneste er at de kan legge egg, og at det kan klekke pie ball ut av eggene.. Er ikke en normal kp fin da? Syns de er kjempe fine jeg^^ ellers har du jo pastel, som er ganske fine.. ligger på rundt 3-4 tusen, som allerede er nevnt.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Tror jeg heller ville satset på å klekke pied balls enn å kjøpe en selv.
Man må jo bli heldig èn gang...! ^.^
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
ja er bare aa kjope 1.1 som er 100% set for pied ball saa blir de nok bra avkom, bare husk aa faa papir paa dyrene, saa du ikke blir lurt og kjoper helt vanlig normal.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
|
joda for all del, er mange fine kp'er der ute, men tenkte å ha en som var litt ekstra spesiell, men uten tvil om at jeg kommer til å bli fornøyd med den jeg skaffer meg uansett hvordan den ser ut.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| billige, der, noen, piebald, ute |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor får jeg tar i billige frysetørkede insekter? | Jafi | Fôrdyr | 5 | 29-05-2008 13:43 |
| ganske billige fordyr. | sirbjerke | Småprat | 11 | 20-10-2007 22:27 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |
| billige glass og utstyr? | mats123 | Terrarier | 6 | 01-06-2005 11:28 |