| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
I går kveld fikk vi lånt enda ei dypfryst rottefuzzie, selv om jeg må innrømme at jeg følte at denne karen ble tint opp bare for å så kastes, ettersom Cleo har vært en prippen en i matveien de siste 4-5 ukene...
Så jeg tar den store pinsetten og holder den daue rotta i halen, mens Cleo ligger på en av de trangeste og mørkeste stedene i terraet sitt. Jeg glepper rotta litt, og i det jeg prøver å få bedre tak på den igjen, så "SMOKK!" så forsvant rotta inn i mørket. Og sånn satt Cleo: ![]() Hun hadde ett heller dårlig tak på den, og jeg syns ikke kveilinga var så strålende heller... men akkurat nå så holder det i massevis for meg, fordi dette var virkelig fremskritt! ![]() ![]() Så etter hun dro rotta rundt i HELE terraet for å finne ut hvordan hun skal spise på den, så havnet den til slutt i vannskålen.... >_> ![]() Og Cleo har jo allerede bevist for meg hvor glad hun er i å bade, så plutselig var ikke rotta interessant lengre. "Ã… nei!!!" tenkte vi, og lirket opp den daue rotta fra vannet. Vi måtte legge den i varmt vann igjen og "starte helt på nytt", men siden hun fortsatt lette etter den døde rotta, så la vi den bare på henne. Og hun tok tak igjen. ![]() Se, så blid! ![]() Og etter flere minutter med å prøve å finne hode på dyret, så begynte hun å sluke den. ![]() ![]() SJEKK den vridde kroppen. ![]() ![]() Feit Cleo.... :3
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Lillesand
Alder: 23
|
var godt å høre at han/ho spiser da
Mvh Kristian |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Limbo
|
Jeg var under intrykk av at det ville være mye mer vanskelig å få omvendt henne til å spise dødt men virker som sulten tok overhånd her =) Jeg er kjempe glad hun bestemte seg for å spise å at det ikke ble stort mer strev enn dette =P
Nå får vi vente å se neste gang da om en død våt liten rotte er like fristende. Krysser fingrene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
mmm muuus.. ser sååå godt ut! not hehe.. jeg syns det er litt ekkelt å mate slangen jeg hehe, stakkars små pinkiene jeg har..
men godt å se den spiser! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Hehe
Så bra!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Kult å se at hun endelig har komlet i seg litt mat
Vet du sikkert har ventet en stund på dette ja ![]() litt morsom infallsvinkel da, men okei.. Lærer seg det sikkert etterhvert mvh rioth |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Jaaaa, det er så fint at hun slutta å være sta, og tok den døde.
![]() Sitat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Jååååå, hun er så søøøøt! <3 ![]() Tror du er en av de første som faktisk sier "fine bilder". Viste de til mor, og da skrek hun. :confused:
|
|
![]() |
| Emner |
| cleo, spiser |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kongepyton Cleo gjør det Cleo kan best. Spise. :3 | CamStatic | Boa og pyton | 18 | 20-08-2008 15:48 |
| Hva spiser edderkoppen? | Sebastian | Ekte edderkopper | 4 | 15-05-2008 15:38 |
| Film av Cleo som spiser | CamStatic | Boa og pyton | 3 | 15-04-2008 19:24 |
| Helt pyton, Cleo! | CamStatic | Boa og pyton | 14 | 12-11-2007 08:04 |
| hva spiser firfisler? | Åsmund | Amfibier | 19 | 23-08-2007 19:21 |