| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
litt tidligere kom jeg hjem å så inn i terrariet mitt.
da hadde slangen flyttet rundt på di kunstige bladene og "rotet" noe fææælt inni terraet! så fikk jeg øye på slangen som jeg tror drev å flytta blader rundt. den krøp også rundt å gnikket seg intil steinen sin og en bambus stokk akkurat som den klødde noe fælt. Snoken har vært grå i øynene og selger sa den var på vei inn i hamskifte. hvordan skifter slangen ham? ligger den stille så flasser alt av? eller kryper den ut av det? eller hva skjer? eller er dette et bevis på den vil ha ut kunstbladene som ligge i bunnen? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
hmm det tok 10 min så, så jeg inn i terrariet og der var det et langt igjennomsiktig skinn! hamskifte over! mat i mårra! hehe
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| driver, hva, med, min, slangen |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bade slangen?? | kirstey | Helse og sykdommer hos reptiler | 8 | 29-02-2008 13:15 |
| hva driver mine skilpadder med??? | erdnisturtle | Skilpadder | 4 | 26-10-2007 19:42 |
| Driver å forbreder terra til pinnedyr! | Olliw | Pinnedyr | 2 | 12-06-2007 13:07 |