| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Hallo
ettersom Cleo ikke vil ha pinkies, så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på litt større rotteunger. Det kommer ikke på tale å kjøpe levende rotteunger, ettersom jeg er veldig glad i rotter fra før av, og rotteunger er NYDELIGE... og jeg må ikke ende opp med å få sympati og plutselig har jeg enda fler rotter som kjæledyr. ![]() Derfor, jeg må få tak i frosne rotteunger som gjerne er rundt 4-5 uker gamle. Er dette noe man kan spørre dyrebutikken om, eller må jeg få tak i en som driver med fordyravl?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
Dem skal selge i dyrebutikker, jeg fant bare 1 av 5 i stavanger område.
dem skulle bestille inn. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Du kan jo få dyrebutikken til å bestille frosne rotter da.. Etter som det er slange mat, noe som er vanlig i Sverige.. og dyrebutikken får varer fra Sverige.. Fra imazo.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
hehe 3 av butikkene fikk jeg bare svare:
hva skal du med dem? og et stykkt blikk. så sa jeg bare: jeg skal forè et dyr. så sa dem bare:nei det har vi ikke. Men i den dyrebutikken på straensentere (for lokal kjente) skulle dem bestille inn. Fikk hjelp med smil av en hyggelig og søt jente<3 |
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Hm, ja, ok! Da burde det jo i grunn ikke bli så sjokkerende for folka bak disken... ![]() Sitat:
"hva skal du med dem?" "Kle dem ut i pene dukkeklær og danse hula, vel!!" Men ja, jeg får finne det ut, da. ![]() Hvordan bestilling blir det? "5-6 uker gamle rotteunger" eller kan man få alt fra pinkies til godt voksne rotter? Cleo er ikke sååå stor i kjeften enda... o.o
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2007
|
En av butikkene her i Fredrikstad hadde rotter og mus i 3 str.
unger -> midt i mellom -> voksne var de eneste de fikk tak i ifølge eieren av butikken.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
jeg jobber på dyrebutikken i asker.. der tar vi inn alt fra musepinkies til store rotter. og har som regel det meste inne.. ellers kan vi bestille
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | ||
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2007
|
Sitat:
|
||
|
|
|
![]() |
| Emner |
| frosne, rotter |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Rotter i Strømstad | Løven31 | Småprat | 2 | 14-09-2007 16:29 |
| frosne mus | Tony26 | Fôrdyr | 19 | 08-05-2006 08:45 |
| Frosne mus ulovlig i dyrebutikker? | Repti_queen | Fôrdyr | 12 | 29-04-2006 20:56 |
| nedfryste mus/rotter | straymond | Fôrdyr | 2 | 27-05-2005 21:20 |