| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2007
|
lille boa bebbisen min piper!! er hun syk? hva må vi gjøre? jeg vil ikke at hun skal dø...
Edit: Endret emnets tittel til noe mer beskrivende (DanFekar)
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Jeg vet ikke... Det ville kanskje være en ide å besøke en reptilvennlig dyrlege... Håper allt blir bra med den lille!
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
jeg har prøvd å ringe den lokale reptilproffen.. han har en reptilpark rett over grensa her
men han tok ikke tlf.. håper han tar den senere i dag, vil ikke at bebbisen min skal dø fra meg
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Ønsker deg og den lille lykke til og bare prøv å få tak i folk som kan hjelpe. Er ikke mye annet du kan gjøre....
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
pjuuu... har fått snakket me den lokale retilproffen.. han sa at hun mest sannsynlig ikke var forkjølet.. vi har perfekt varme i terrariet.. han mente hun kanskje hadde fått en skorpe på nesa etter å ha drukket vann.. vi skulle holde et øye med henne i en uke og så skulle vi ringe om det ikke ble bedre.. takk gud for håkon huse sier jeg
(den lokale proffen) hehe..
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Bra at det ornet seg! ^^,
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
ikke så gode nyheter folkens.. bibbisen min er forkjøla
så vi er trygge ![]() ![]() men verre me bibbisen.. vil ikke at hu skal dø.. noen som vet hva en sånn sprøyte koster? som hu garantert kommer til å få lixom...
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
isha, ikke bra.... er ikke sikker på prisen men er nok ikke billige greier... oppdater oss så fort som mulig! btw, hvor er denne reptillegen? hva heter han/hun?
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
nå har vi vært hos snille snille veterinæren
latina fikk en sprøyte me antibiotika oxo fikk vi respept på middel mot blodmidd :S hadde fulle terrariet me det her forleden.. ikke kult.. uansett... latina hadde bare en mild forkjølelse, og heldigvis ikke noe lungebetennelse.. veterinær dama het Kari-Anne Inngjerd og holder til på Magnor i Eidskog kommune. kjempe trivelig dame skal beholde kontakten me henne ja
![]() |
| Emner |
| boa, forkjølet, hjelp |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| Forkjølet leopard skilpadde???? | Jon83 | Skilpadder | 5 | 11-11-2005 12:53 |