| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Bor i Rogaland!
|
Hjelp leopargekkoen min!! SVELGET nettopp en GUMMIPROPP! Hva skal jeg gjøre?!
Skal ringe vetrinær imorgen, men er det noen dette har skjedd med før?? Er kjempe lei meg! Klarte ikke dra den ud av munnen på han før den svelget den! TRENGER SÅRT RÅD :'( |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Vel, først og framst; selvom du trenger råd, trenger du ikke sende PM til alle som er pålogget.
Hvor stor var gummiproppen? Hva slags propp? Og hva i guds navn er grunnen til at leosen i det heletatt hadde en gummipropp i kjeften? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Sendte kun melding til deg fordi jeg så du var pålogget og hadde leopardgekko selv. Er kun fordi jeg er bekymret for leoen min..!
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Det er generelt lite du kan gjøre. Har ikke erfaring med at leoser spiser gummipropper o.l. Har derrimot erfaring med at leoser kaster opp maten, spesielt om man overforer. Du kan håpe på at leosen vil kaste opp gummiproppen. Var den stor i forhold til hode? Ringe veterinær bør du gjøre uansett. Hold oss oppdatert over hva som skjer vidre
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Bra du forstod, trodde det var det slike forum var til. Ja jeg håper han kaster opp! Rett før jeg også gjør det så synd jeg synes på han
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Selvsagt, bare hyggelig og kunne være til hjelp Ring veterinær ASAP i morgen, så tar du det derifra. Så håper vi det går bra Hold oss oppdatert! Er leosen fullvoksen forresten? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ja den er fullvoksen...Litt dårlig å ''spotte'' maten, derfor den må få hele matfatet i trynet...:/
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Fra nå av ja! Bare fordi jeg ikke har likt å klemme i insektene... :/
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva skal jeg gjøre?!? | Adriano | Småprat | 26 | 01-06-2009 10:35 |
| veit ikke hva jeg skal gjøre hjelp meg og bestemme meg! | shisha | Gekkoer | 21 | 02-02-2008 15:29 |
| Hva skal man gjøre.. | Adriano | Lover og regler | 16 | 19-09-2007 17:36 |
| Hva skal jeg gjøre!? | Miss_Loca | Taranteller | 6 | 08-10-2004 12:23 |