| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Da er jeg Gekko pass for en kamerat og har da vært så dum at jeg har latt han gekkoen som jeg passer på gå sammen med hua mi.. og da har han biti i halen hennes..
Og her har vi resultatet Har renset med pyrisept. Noe mer jeg kan gjøre slik at halen gror kjappere ? ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Å auda, det var litt av en smell karamell.
Du bør vel ha leosen på et steril område, slik at sand og møkk ikke kommer inn i såret. Fjern avføring så fort du ser det. Ellers tror jeg nok det vil gro fint, så lenge det ikke får noen infeksjon. Men så klart, hold et godt øye med det.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
hehe
![]() Ja, det ser helt fint ut. Kan godt gi henne et gjemmested til i andre enden. Har du ikke flere huler, så kan du lage ett av en liten pappeske. (sånne som man har lyspærer i, f.eks)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| H.lividum hann | duefjes | Taranteller | 1 | 13-09-2007 21:33 |
| Slem man, blir bitt av slange, flere ganger! | Olliw | Småprat | 9 | 23-05-2007 11:12 |
| hann?? | parahybana_freak | Taranteller | 3 | 14-04-2007 18:27 |
| hann?? | parahybana_freak | Taranteller | 0 | 14-04-2007 15:32 |
| Slem slem edderkop spiser en eller annen ''øgle''. | reptil_amfi | Media | 13 | 21-03-2007 17:05 |