"

Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-02-2009, 06:33   #1
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,671
Standard Noe som er å stole på ?

Sikkert ingen her inne som har testet dette med spør alikevel om noen har noen erfaring med dette produktet ?

Reptaid
leo77 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-02-2009, 08:38   #2
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

Ligger en artikel (reklame) her Reptaid - new Organic Health Boost for Reptiles! - Geckos Unlimited

og en tråd her: REPTAID - POSSIBLE CRYPTO CURE??? - GeckoForums.net

Som deg lurer også jeg på om det er et lurium2010 eller et produkt som har noe for seg..
Frogger er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-02-2009, 08:55   #3
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
Meldinger: 2,423
Blog Entries: 25
Standard

Må si jeg synes dette virker som særdeles humbug. Om det hadde funket så sinnsvakt bra som de påstår, så hadde de investert pengene i å få det testet skikkelig, for å bevise effekten. At det har funket ved sepparate anledninger betyr ikke noe, det kan være tilfeldigheter, bruk av andre preparater samtidig eller andre ting. Som flere sier i tråden på det forumet, flott om det funker, men jeg forholder meg ekstremt i tvil. Sånne ting legger jeg på samme hylle som Homøopati.
Les forøvrig denne posten, mye smart der: -link-

Member of:
-Miroxx fanclub- og -Kverulantene-
Viridovipera er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-02-2009, 11:24   #4
Reptilfreak

KarlKanibal sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
Meldinger: 964
Standard

Det er jo litt morsomt at de skriver;

Now there is an-over-the-counter anti-coccidia, anti-biotic, immunity-boosting product designed especially with your reptile in mind
.

Amber Technology have created a natural and organic product to aid in the fight of parasitic infections, primarily coccidia, as well as other assorted ailments in reptiles.

For så å skrive med liten skrift;

This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Litt selvmotsigende?

Svar med sitat
Gammel 27-02-2009, 13:14   #5
Reptilfreak

Gobblin sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 621
Standard

Har absolut ingen erfaring med dette produktet.

Jeg kjøper aldri slike produkter, grunnene til det er mange og når de har like mye dokumentert effekt som "snåsavann" så hjelper ikke det ett sykt dyr mye.

Innholdet består jo av produkter som er trygt for menneskelig konsum, derav ikke sagt att det er trygt for ett reptil. Vet om noen som i god tro har handlet slike produkter og eneste effekten det har gitt er att kunden er noen kr fattigere og er dyreløs.
Gobblin er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 06:33.