"

Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 23-04-2004, 22:35   #1
Junior Member

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 11
Standard Er det sant??

Hei, eg e ny p denne siÂ, og eg har h¯rt at det e ulovelig  ha slanger i norge? e dette sant?
og hvis det ikkje e det.. ka slanger e de mest vanlige  ha? og ka slange b¯r eg kj¯pa? eg har dr¯mt om  ha slange siden eg va veldig liten.. har ikkje lov t  ha ein giftige ein.. eg har ein katt..hehe.. vil ikkje ha noge skader p katten min, og foreldrene vil ikkje ha skader p s¯ster mi..

PS: HÂper dere fÂrstÂr den tykke stavanger dialekta mi ^_^
GaboonViper2004 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-04-2004, 23:11   #2
Reptilfreak

rotskrot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: I landet som styres av huleboere.
Meldinger: 202
Standard

Det er sant, at det ikke er lov med slanger i norge, forl¯pig utsatt til 2005 der om kring..
rotskrot er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-04-2004, 23:15   #3
Junior Member

Standard

NEEEIIII!!! jaja.. fÂr bare g  fanga meg ein stÂlorm
eller et annet dyr.. eg vil s ha ein slange... om de s allerede eie ein slange fÂr lov te  beholda de? eller ka sjedde me de?
Svar med sitat
Gammel 24-04-2004, 09:44   #4
Reptilfreak

rotskrot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: I landet som styres av huleboere.
Meldinger: 202
Standard

jeg tror ikke at, Â holde stÂlormer, huggorm, o.s.v av norsk natur er lov.
om man har en slange, eller et annet reptil i fangenskap,  politiet kommer p d¯ren, vil de ta med seg dyra,  hive dem i fryseren,  sende dem til et eller annet gatekj¯kken. det siste der var tull. men man m ogs regne med en ikke altfor t¯rr bot.
selv tror jeg at jeg skal skaffe meg en stÂlorm eller no til sommeren.
rotskrot er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-04-2004, 10:11   #5
Junior Member

Standard

kordan ska du f det te nÂr det e ulovelig? eller blir det kansje lovelig dÂ? i s fall.. vett nogen kaffor ein mÂne dette skjer i?
Svar med sitat
Gammel 24-04-2004, 17:03   #6
weedy22
Guest

Meldinger: n/a
Standard Reptilhold

Ta dÂkker ein kikk p den her siÂ,d fÂr dÂkker svar p d dere sko lura p ang reptilhold.. http://www.noherpetologiskforening.h....com/hjem.html

Svar med sitat
Svar

Emner
det, sant

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Er de sant at skilpadder har salmonella? Kristian262 Skilpadder 9 09-03-2007 11:13
Leo + Skjeggis = Sant? P1eR Agamer 10 01-03-2007 00:00

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 06:28.