| Helse og sykdommer hos reptiler Forum for helserelaterte spørsmål om ditt reptil. OBS! Vi anbefaler ALLE å kontakte dyrlege ved sykdom. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2004
|
Hei, eg e ny p denne siÂ, og eg har h¯rt at det e ulovelig  ha slanger i norge? e dette sant?
og hvis det ikkje e det.. ka slanger e de mest vanlige  ha? og ka slange b¯r eg kj¯pa? eg har dr¯mt om  ha slange siden eg va veldig liten.. har ikkje lov t  ha ein giftige ein.. eg har ein katt..hehe.. vil ikkje ha noge skader p katten min, og foreldrene vil ikkje ha skader p s¯ster mi.. PS: HÂper dere fÂrstÂr den tykke stavanger dialekta mi ^_^ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2004
Sted: I landet som styres av huleboere.
|
Det er sant, at det ikke er lov med slanger i norge, forl¯pig utsatt til 2005 der om kring..
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
NEEEIIII!!!
eller et annet dyr.. eg vil s ha ein slange... om de s allerede eie ein slange fÂr lov te  beholda de? eller ka sjedde me de? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2004
Sted: I landet som styres av huleboere.
|
jeg tror ikke at, Â holde stÂlormer, huggorm, o.s.v av norsk natur er lov.
om man har en slange, eller et annet reptil i fangenskap,  politiet kommer p d¯ren, vil de ta med seg dyra,  hive dem i fryseren,  sende dem til et eller annet gatekj¯kken. det siste der var tull. men man m ogs regne med en ikke altfor t¯rr bot. selv tror jeg at jeg skal skaffe meg en stÂlorm eller no til sommeren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
kordan ska du f det te nÂr det e ulovelig? eller blir det kansje lovelig dÂ? i s fall.. vett nogen kaffor ein mÂne dette skjer i?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Ta dÂkker ein kikk p den her siÂ,d fÂr dÂkker svar p d dere sko lura p ang reptilhold.. http://www.noherpetologiskforening.h....com/hjem.html
|
|
![]() |
| Emner |
| det, sant |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Er de sant at skilpadder har salmonella? | Kristian262 | Skilpadder | 9 | 09-03-2007 11:13 |
| Leo + Skjeggis = Sant? | P1eR | Agamer | 10 | 01-03-2007 00:00 |