| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
|
noen seg som kunne tenke seg å passe 2skjeggiser i litt over 2uker i sommer ferien??de er begge to tamme og snille....de er vel ca.35cm lange tror jeg....den ene er en jente og den andre er mest sannsynlig en gutt...aldri hatt problemer med jenten,men gutten var syk men den blir nokk frisk lenge før 22juni....du kan sikkert ta med mitt terrarium vist du/dere ikke har selv....skal reise 22juni...
men vist dere har noen tips om hvordan jeg kan la de være aleine i 2uker så hadde det vært kjekt også.... :wink: Mvh Mats |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
ja noen må nesten passe de vist ingen har noen tips om hva man må gjøre for å la de være aleine i 2uker...skal til spania...det blir kult det,får håpe jeg ser noen reptilbutikker :wink:
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
ingen
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| 2skjeggiser, noen, passe, som, vil |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som kan Passe på Chucky? | Phobos | Medlemmene | 8 | 06-10-2010 17:51 |
| Passe inredning for en Kornsnok? | leogecko | Terrarier | 4 | 30-11-2007 23:11 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |
| Belysning/varme i passe stort terrarie til skjeggis (1730 l) | Tass | Terrarier | 3 | 17-06-2007 15:09 |
| Terrariestørrelse vandrende pinner; hva er passe? | Trude | Pinnedyr | 54 | 22-03-2006 14:51 |