"

Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01-04-2005, 06:48   #1
Senior Member

mats123 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 500
Standard noen som vil passe 2skjeggiser

noen seg som kunne tenke seg å passe 2skjeggiser i litt over 2uker i sommer ferien??de er begge to tamme og snille....de er vel ca.35cm lange tror jeg....den ene er en jente og den andre er mest sannsynlig en gutt...aldri hatt problemer med jenten,men gutten var syk men den blir nokk frisk lenge før 22juni....du kan sikkert ta med mitt terrarium vist du/dere ikke har selv....skal reise 22juni...
men vist dere har noen tips om hvordan jeg kan la de være aleine i 2uker så hadde det vært kjekt også.... :wink:
Mvh Mats
mats123 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-04-2005, 19:11   #2
Member

Sted: Norge
Meldinger: 91
Standard Re: noen som vil passe 2skjeggiser

hehe,mange som trenger dyrepass til sommern ja... har allerede blitt spørt om jeg kan passe en skjeggis og en pyton.... ja,jeg er han fattiggutten som ikke kommer seg på ferie
Propaganda er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-04-2005, 19:35   #3
Senior Member

mats123 sin avatar

ja noen må nesten passe de vist ingen har noen tips om hva man må gjøre for å la de være aleine i 2uker...skal til spania...det blir kult det,får håpe jeg ser noen reptilbutikker :wink:
mats123 er offline  
Svar med sitat
Gammel 02-04-2005, 21:28   #4
Senior Member

mats123 sin avatar

ingen
mats123 er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
2skjeggiser, noen, passe, som, vil

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Noen som kan Passe på Chucky? Phobos Medlemmene 8 06-10-2010 17:51
Passe inredning for en Kornsnok? leogecko Terrarier 4 30-11-2007 23:11
Noen som skal på noen av disse messene? Olliw Messer og utstillinger 9 30-08-2007 18:26
Belysning/varme i passe stort terrarie til skjeggis (1730 l) Tass Terrarier 3 17-06-2007 15:09
Terrariestørrelse vandrende pinner; hva er passe? Trude Pinnedyr 54 22-03-2006 14:51

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 06:20.