| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
|
Heisann sveisann! Her er bilder av mine små engler. Ble kjøpt av Nidhogg 4 Desember (ærbødigste hilsener din vei, håper du titter innom tråden og kommenterer ditt "avkom"s velferd)
Har de i et 50x30x40 Som jeg har bygget en ganske massiv bakgrunn i for å få mer utnyttelse av dybde/høyde. Lovte godeste Nidhogg å oppgradere dette ettersom voksende gekkoer trenger mer plass, dette har jeg jo selvfølgelig gjort og venter et 110x45x65 denne uken (bestillt hos dyrebutikk lokalt) - Gleder meg! Så, bildene av dyrene og mitt godeste "småterra-prosjekt" Bildet av terraet viser et halvferdig resultat, ment for å vise hvordan bakgrunnen ble. Kan spe på mer senere hvis ønskelig. Det med bilder har vært stress for meg, er nerd på alle feil måter og knoter fælt med slike ting. Without further adu' |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Terrarium Halvferdig
Terraet, med ferdig bakgrunn - uten innredning Mine 3 små ved kjøp fra Nidhogg Slik så dem ut når jeg fikk dem (eller, rett før). Kan dere dømme selv hvordan de har blitt behandlet. Triel Triel, min mest dominante hunn. Har vokst seg størst. Bøller litt med Gromph men stakkars Guen har slitt litt. Hun er litt tynn. Gromph på Jakt Gromph, broren til Triel. Mest "tam" ogsammen med Triel veldig nysjerrige og tillitsfulle. Spiser godt han også, men fortsatt mindre en Triel. Triel - Hanging on by a thread Triel ute på vift. Meget glad for at hun i det siste har blitt mye tammere. Ting går seg til. Stor er hun. Spiser bra og ser sunn ut. Gromph og Triel Sammen Gromph og Triel Sammen. Søte da Syntes dette bildet ble fint.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Har ingen gode bilder av Guen desverre enda. Skal ta flere. Hun er den tynneste, og mest sky av dem alle. Hun kunne nokk vært litt kraftigere, men det er ikke på "krise" siden. Hun har en god og normal hale og spiser regelmessig, dog for lite. Kommer.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Heisann!
Gratulerer Evenruden , dette har du fått til! ![]() Kjempe fine leoer. Gleder emg til å se ferdig bilde av terrarie, og videre utvikling hos geckoene. Håper på bilder av den minste snart også. Sikker på at hun kommer til å klare seg bra. Mvh Robin
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
|
veldig bra innreding i terrariet
og ikke minst noen veldig søte små gekkoer
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takker for skryt
Syns selv de er noen nydelige småtroll
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Veldig fine gekkoer
|
|
|
#8 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
ja så søte dem er
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Så nydlige!
Likte spessielt det bildet av Gromph og Triel sammen |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
du har fått de til å vokse seg til noen flotte kamerater! feite og fine haler.
cudos, og keep up the good work!
|
![]() |
| Emner |
| bilder, endelig, leoer, mine |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bilder, to av kornisene mine.. | Sir_Hiss | Medlemmene | 23 | 19-11-2007 22:33 |
| Endelig: Skorpion i hus. OPPDATERT: BILDER! | Viridovipera | Skorpioner | 7 | 05-08-2007 03:54 |
| mine bilder | therabro | Taranteller | 11 | 31-01-2007 12:57 |
| Bilder av mine kjære :D | Eggy | Småprat | 10 | 28-12-2005 15:04 |