| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
Jeg klarer hverken GÅ, stå eller ligge i et 60x40x40 terra...
![]()
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Haha klarer dere ikke :S har god plass jeg HAHA skrivefeil ;P
Mente om noen her inne vet om et reptil som kan gå i et så lite ørkenterra. Litt mere riktig Sist endret av reptilesboy; 08-08-2011 kl 16:15. Begrunnelse: Skrivefeil |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Ser ikke poenget med og skaffe seg noe kun for og fylle det ledige terraet, men.. Selv har jeg ett på samme størrelse stående, og det har jeg som ''backup'' i tilfelle noe skulle skje. / leoser som ikke går overens, karantene ++++
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Er jo fordi leosen skal ha større men trenger ikke stresse med å fylle det. Men vis jeg for lyst lurte jeg litt på hva som kunne gå inni der. Men når jeg tenker på det du sa hadde det jo vært lurt! Kipt det er så fint og jeg har brukt mye tid på det at det bare skal stå på et rom men
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Er det ørken terra, eller kan du ta ut bakgrunn? Hadde sikkert funka til crested, men ville nok beholdt det og lagt det unna i tilfelle noe skulle skje |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Skal ha flere leoser så flytter opp til 110x50x50
![]() For lavt for crested og dem skal vel egentlig ha det litt fuktigere. Lagd alt fra bunden av ;P så er hjemmelagd Terra med bakgrunn så kan ikke ta den ut |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| terra, ørken |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Erfaringer med Exo Terra "Screen-terra" | Sponnich | Terrarier | 14 | 21-01-2010 07:19 |