| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
|
Hei, jeg har en skjeggagam hue på 4 år. Jeg fikk henne i juli, og hun har ikke vært i kontakt med noen andre øgler.
Og i går la hun 13 egg! Og hun prøver å grave dem ned.. Hva skal jeg gjøre? Har sendt melding til forrige eier, men har ikke fått noe svar enda. Er dette normalt? Og hva skal jeg gjøre? Hilsen Marthe
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Trondheim
Alder: 20
|
Oi gratulerer
Aner ikke hva du skal gjøre. håper noen andre vet. men må du ikke skaffe et varmeskap for å klekke de ut ? åsså er det vist en viss tempratur om du vil ha jenter og en annen tempratur om du vil ha gutt. Du kan jo se på noen av fakta arkene som ligger hær inne
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
De kan legge egg uten at de har vært parret da.
Akkurat som høner. ![]() Du får sjekke eggene om det er noe liv i de, ellers er de bare til å kaste. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vannskillpadden min har lagt egg | monica joh | Slanger, øgler og skilpadder | 8 | 20-09-2010 15:40 |
| Har lagt egg: | Dimjumper | Fôrdyr | 0 | 30-05-2010 12:46 |
| leo'sen min har lagt egg | skippy1972 | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 0 | 02-05-2010 08:36 |
| dør pinnedyr etter de har lagt egg? | madsarn89 | Pinnedyr | 5 | 07-04-2008 07:43 |
| Leosen min har lagt egg! | Androctonus | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 32 | 25-03-2008 13:22 |