| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Member
Medlem siden: May 2006
Sted: sandnes
|
noe jeg burde vite spesielt om gecko eller sjeggis?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2004
|
JA...masse...
str på terrarie, temp. dem skal ha, fuktighet i terrarie, hva dem spiser... finn ut hva du vil ha og let opp flere gode faktaark/caresheet på ulike reptilsider, søk på google... spør når du finner ut hva du vil ha og kanskje ikke finner det du lurer på Lykke til
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Sitat:
I tillegg til det Nidhogg sier så anbefaler jeg deg på det sterkeste å ha et fullt fungerende terrarie du kan putte den i når du får den, istedet for å prøve deg frem senere
|
|
|
|
#4 | ||
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Sitat:
![]() Etter hva jeg har forstått, så er begge arter gode nybegynner dyr, men sikkert stor forskjell på hva de krever av plass. en god link om skjeggis: http://www.morion.com/teo/svenska/teo-svenska.html her finner du alt du lurer på
|
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
Medlem siden: May 2006
Sted: sandnes
|
takk for hjelpa. har et veldig stort rom som skal bli lagd klart til og ha dem i har nå spart. I 2 måneder og skaffet 2 måneder. så har jeg en fransk bulldog som jeg lurer på om den kansje kan drepe dem eller blir drept. kansje litt dumt spørsmål men hei jeg prøver jo og finn ut ting
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
hvis hunden din er snil og klok, så vil det vel kanskje gå greit. Må ta det veldig forsiktig da og jeg tviler på at en skjeggis klarer å drepe din hund
![]() Hunden din må bare forstå at det er et nytt familie medlem, så kan det vel gå
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Sitat:
jeg syns det nå ikke er verdt risken
|
|
![]() |
| Emner |
| eller, gecko, kansje, sjeggis, skal |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvilke argumenter for å få en sjeggis eller leopardgecko???? | bendick2112 | Agamer | 45 | 15-10-2007 21:09 |
| kansje sjeggagam??? | bendick2112 | Agamer | 12 | 15-10-2007 18:48 |
| Søking av Lov til og ha Korn Snok Eller Leopard Gecko | Arfus | Lover og regler | 2 | 31-08-2007 18:34 |
| Kansje av interesse? | Trond1 | Småprat | 1 | 21-10-2006 12:27 |