| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Jeg bor i rogaland .
Alder: 27
|
ville bare si til folka her inne t jeg har vært drit heldig , en venniinde av meg hadde en arikanks hussnok(men kjempe bra terra , hjemmelaget , ganske stort )fikk henne gratis med terra osv.
hun er så søt ca 1 år , sko gjerne lagt ut bilde men finner ikke laderen til kameraet , sko gjerne lagt ut bilder av de andre reptilene mine også , men de kommer snart , det lover jeg ..hvis det er noen som har noen råd ang denne type snok så pleas gi beskjed , finner nesten ingenting på nettet , repti , eller her ? er det mangen det ute som har afrikansk hussnok , hadde vært gøy om noen kunne lagt ut bilder |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
heldig du ja!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: akershus/lørenskog
Alder: 32
|
hei..
det latinske navnet på afrikansk hussnok er Lamprophis fuliginosus jeg kan ingenting om slanger, men det var lett å finne det på google.. Repti.net / Reptile care sheets / Syd Afrikansk brun hussnok Knut
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Afrikansk kjempesnile! | Vodeckà | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 4 | 09-09-2010 18:39 |
| Afrikansk/sulcata | loslote | Skilpadder | 2 | 23-07-2010 06:15 |
| egyptisk/afrikansk PINNSVIN | ilder-lady | Småprat | 10 | 26-08-2009 17:42 |
| Afrikansk kjempesnegl | sofokles | Andre virvelløse dyr | 19 | 08-06-2008 21:08 |
| Afrikansk pinnedyr | troia | Pinnedyr | 7 | 29-01-2007 16:01 |