| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
oi fant denne annonsen på finn:
juwel vision 260 tilsalgs med 2 leoer | FINN torget det er vel ikke så smart å legge ut der :/ ?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Haha, idiot
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Huff :/
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
hahahaha, sucker...
idiotisk å sette dyrene ut for så stor risiko da-.-
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
jeg sendte både han og finn.no en mail i går kveld i håp om at dyra ikke skulle bøte med livet..
Har ikke fått svar fra noen,skrev også at han heller skulle prøve og selge de på repti |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Jeg sendte regelsbruddmelding til Finn akkurat nå og det er ikke første gangen. Jeg har gjort det for varaner og frosker tidligere.
Synes det er best å få vekk slike annonser så fort så mulig, før media ser det og før MT kommer på besøk til selgeren. Lurer på hva som driver folk til slik idioti. En av de andre som la ut annonse med reptiler var ikke veldig takknemlig da jeg sa ifra til han om at før eller senere ville noe gå galt hvis de lå ute på Finn. Svaret jeg fikk tilbake var "Full elr?!" |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fine annonser fra FINN.no | allan | Småprat | 28 | 24-02-2009 18:16 |
| Finn.no | Sir_Hiss | Småprat | 5 | 13-11-2007 10:49 |
| finn.no annonser | reptildude | Småprat | 3 | 08-06-2007 17:41 |
| Finn et navn til min tarantula! | haplopelma_freak | Småprat | 18 | 04-03-2007 21:19 |