| Generelt om reptiler Omhandler pass og stell av reptiler - slanger, øgler, skilpadder etc. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
Hei!
Jeg skal en tur til London og har lyst til å besøke et sted der det er mange forskjellige reptiler og amfibier. har lest litt om london zoo og london aquarium men finner liksom ikke det jeg leter etter. Er det noen her inne som kan anbefale et sted? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
London zoo har en relativt stor reptilavdeling og er en ganske bra park igrunn, selv om reptilavdelingen ikke er det flotteste så er den absolut verd ett besøk, samt de har jo komodovaran på utstilling.
London aquarium er nestten bortkastede inngangspenger etter min mening. Vis det er zoo butikker du tenker på så er det ett par i london. her er en liten liste over noen, men husk selv om de er i london så kan det være meget langt mellom dem. Reptile Shops London | Buy Reptiles |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
Takker for svar
![]() Da blir det en tur innom London Zoo Skal prøve å ta masse bilder og hvis det er mulig filme litt Kanskje lage en blogg når jeg kommer hjem... |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| reise london |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| ran eller? | Neon | Taranteller | 8 | 30-12-2007 10:19 |
| han eller ho? | jernmannen | Helse og sykdommer hos reptiler | 8 | 07-03-2007 22:40 |
| 350 L Aquarium | Evenruden | Utstyr | 1 | 27-11-2006 22:38 |
| Han eller Hun? | skraevern | Skorpioner | 2 | 13-08-2005 13:58 |