| Generelt om amfibier Her kan du snakke med andre om amfibier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Sandnes
|
Hei!
Jeg har fått to slamkrypere til bursdagen min! ... Er det på denne forumsiden de hører til ..?? Har dere egne forumsider for dem? Hilsen Kristoffer, Sandnes (min mor hjelper meg rundt her på internett, siden jeg bare er 7 år) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Så gøy
![]() Slamkrypere er en form for fisk så de går det ann å finne informasjon om på det forumet her -> www.nettakvariet.no Gratulerer så mye med slamkrypere! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Grattis, kjempe kule skapninger det der
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo, i feil land:(
|
jg har asiatiske slamkrypere, de er ganske fine!!, hvilken art er det du har?? de er foresten amfibibier. ikke en type fisk.. de har gjeller og kan puste både under og over vann.
|
|
|
#5 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
De er nok, som Chixz sier, en fisk...ikke amfibier. Selv om de har noen fellestrekk med amfibier så sorteres de blant fiskene, ikke amfibiene.
Ryggstrengdyr -> Beinfisker -> Piggfinnefisker -> Kutlinger |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Norge
|
Har hatt noen slike for en tid tilbake. Morsomme dyr
![]() Fikk meg en overraskelse i egypt for noen år siden. Etter endt snorkletur tittet jeg litt nærmere på fjellveggen inne ved land. Bølgene slo opp på fjellet og blandt noen små krabber som løp frem og tilbake langs med veggen så var det noe som beveget seg. ved ennå litt nærmere titt så var så jeg en hel del slamkrypere sitte klistret fast på fjellveggen. Trodde disse holdt seg mest i slam så jeg ble litt overrasket. Mange var det også sikkert en 20 stk pr kvm fjellvegg. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| hvor, hører, slamkrypere, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvor mye salt til Slamkrypere? | Jon M | Amfibier | 28 | 04-12-2008 10:51 |
| Slamkrypere. | Jon M | Amfibier | 17 | 05-04-2008 01:09 |
| slamkrypere | bendick2112 | Småprat | 40 | 23-11-2007 19:07 |
| Hvilke musikkarter hører dere på? | Fido | Småprat | 42 | 06-04-2007 15:58 |
| Hvor mange reptiler finnes det.. Â hvor finner man dem? | Media | 5 | 11-12-2003 15:20 | |