| Generelt om amfibier Her kan du snakke med andre om amfibier. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Hei.
På Fredag overtar jeg en frosk og en eller to salamandere. jeg har ingen anelse om hva slags typer/arter det er og det eneste jeg vet er at salamandern(e) lever på land og i vann og at frosken bare er i vannet. og jeg har noe gammelt (ubrukt i et halvt år) svart akvarie sand som er ganske grov og jeg lurer på om jeg kan bruke det ? tror ikke det er for grovt, men det har også sånn akvarie plantegjødsel som skal ligge under sanden som ble blandet inne når jeg tok det ut, gjødselet ser nesten litt ut som grov sand (små sandfarga kuler), er dette noe farlig? kan jeg bruke det? jeg vasker det veeeldig godt først. Takk for svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
dette er ikke farlig, men anbefaler deg å heller ta noen bilder av disse vesnene og poste inn her, slik at en expert lettere ser hva slags forhold som passer disse best.
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
skal ta bilder så fort jeg overtar dem
så plante næringen er ikke farlig, det var bra
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
plante næring til å ha i akvarie med akvariefisk er ikke farlig for frosk og salamander heller nei.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Desert Sand substrat | Korlo | Slanger | 0 | 22-12-2008 12:00 |
| Leo substrat: Kalsium sand eller annet? | Snowballs | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 22 | 05-08-2008 19:41 |
| Anskaffelse av frosk og salamander. | Sturla | Generelt om amfibier | 42 | 04-06-2008 16:24 |
| 0,1-0,7 mm sand fra biltema? | Sistine | Øgler | 3 | 18-09-2007 19:43 |
| sand | myraas | Terrarier | 3 | 22-05-2005 22:17 |