|
|
#11 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Finnmark
|
Ja, et lite bjeffende kvekk. Den velkjente "tokay"-bjeffen har jeg ikke hørt fra den ennå, men så er den også alene i terraet.
Kort oppsummert: Når den gaper, så kommer det plutselig et lite bjeff. Da har du 0.2 sekunder å trekke fingeren unna før den angriper
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Samme som med den jeg hadde det gitt
![]() Lot den bite meg, for at den skulle merke at jeg ikke brydde meg stort (i mitt store forsøk på å gjøre den tam) men ikke så enkelt å late som at det ikke er vondt, da de biter så sinnsykt!
|
|
|
#13 |
|
Reptilfreak
|
Ja, har lest litt rundt, og ser det ikke er så enkelt å temme den. Denne er attpåtil voksen, så da er det bare å glemme det
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Den kan da ikke være voksen? den er da så liten og "spinkel" i forhold til hva en voksen skal være
![]() Legger opp et bilde av en voksen Tokay, ene av de som er på reptilparken i Oslo. Sånn de skal være som voksen, stor og kraftig ![]() Den jeg hadde, var halve størelsen, litt mer lik den du har.
|
|
|
#15 |
|
Reptilfreak
|
Denne er ca 30 cm, men er nok litt underforet fra før jeg fikk den. Prøver å fore den opp for tiden
![]() (er bare ca 1 måned siden jeg fikk den) Edit: Jeg er faktisk usikker nå. Har ikke fått sjekket kjønn, så jeg vet ikke om det er hunn eller hann. Den har som nevnt ennå ikke gitt fra seg den karakteristiske to-kay lyden, så det kan være at det er ei hunne? Uansett, oppforing pågår
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| gekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gekko - bilder Thor Håkonsen | Thor Håkonsen | Fotoforum | 103 | 12-02-2012 20:34 |
| Photoshoot - Tokay og Tokee (Tokay geckoene) | Miroxx | Gekkoer | 0 | 09-09-2007 15:59 |
| Tokay Gecko :) | Androctonus | Gekkoer | 35 | 12-08-2007 21:10 |
| Gekko gekko - Tokay Gekko | Androctonus | Øglefakta | 0 | 12-08-2007 13:18 |
| Tokay gekko | Sid | Gekkoer | 18 | 28-10-2006 10:28 |