|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
|
Er det mange her inne som har kameloner? Jeg har 2 stk, å vil gjerne komme i kontakt å dele erfaringer med flere som har sånne. Jeg har nettopp anskaffet disse , så er veldig fersk på dette området
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Stockholm
|
Panterkameleon, Furcifer pardalis her.
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Sitat:
![]() Reagerer også litt på temperaturen.. Er det tredve grader i hele terraet? Hvilke lyskilder har du?
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2006
Sted: På land
Meldinger: 163
|
Sitat:
-Akvarie -Sammen -Vannfontene -30grader -Varmeplate(?!?!?!) Det er 5 feil av 5 mulige opplyst i tråden. Det gir rett og slett blodstryk på eksamen i kameleonhold. Hvordan er det mulig å skaffe seg dyr som en ikke har lest en dritt om, og som en ikke kan en dritt om? Og jeg tør ikke å tenke på hvem selgeren er, hvordan kan en selge til en slik person? Skam deg!!! Du har pokker meg bare å sette deg ned på nettet å lese til sykdommen tar deg. Til du har lært absolutt alt som er å lære, så setter du disse vekk til noen som har KUNNSKAP og mulighet til å gi dem ett verdig liv, for hadde jeg vert kameleon ville jeg nesten, men bare nesten foretrukket fryseren til Mattilsynet fremfor å være hobbydyret ditt per dags dato. Har prøvd å begrense mitt ordbruk med tanke på yngre lesere, men det er ikke til å skjule under et teppe, at det vi bevitner over er berettiget de fleste ukvemsord tilgjengelig i det norske språk. Om moderator mener noen formuleringer er over kanten så beklager jeg det, men jeg har lest gjennom innlegget flere ganger og står for det jeg skriver. Håper at alle som kjenner meg og det jeg står for forstår at det jeg har skrevet, og måten jeg har gjort det på er i beste hensikt. Dette er rett og slett dyremisshandling, og det gjør meg like vondt hver gang jeg blir vitne til det. Frustrert hilsen Mats
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
nytter jo ikke å lese om pantere når vedkommende har yemenkameleoner.
støtter forsåvidt doctor'n her. skal mn ha dyr må man legge ting til rette før kjøp. spesielt viktig er det når det gjelder krevende arter slik som kameleoner.
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Var nettopp derfor jeg spurte mitt diskrete spørsmål... Som ser ut til å ha slettet?! Hva er det med RF og støtting av useriøse folk... Ja, jeg har lest innlegget om å tilegne seg kunnskap.
|
|
|
|
|
#10 | |||
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Impuls kjøp eller tilsvarende er noe helt annet og fortjener pepper dette kommer også frem i tråden som du trekk frem. Beklager at jeg virker noe skarp, men jeg blir faktisk sur og forbanna når du sier at Reptilfreaks støtter useriøse folk! Mats: syns innlegget ditt var på sin plass. Sist endret av Frogger; 01-08-2008 kl 00:59. |
|||
|
|
![]() |
| Emner |
| kameloner |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|