|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Apr 2008
|
Holder et terra på L=65cm B=34cm H=50cm til 1 leopard gekko?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Ja. (8bokstaversregel)
I was right in the middle of a fucking reptile zoo, and somebody was giving booze to these goddamn things. Won't be long now before they tear us to shreds... -Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Det går, men personlig syns jeg det høres minimalt ut.
Ser svært mange sier dem kan gå i så små terrarium, men begge leopardene mine er utrolig aktive når lyset er slått av og jeg kunne aldri tenkt meg å gitt dem mindre enn hvertfall 200ltr....
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Østlandet
Alder: 28
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Det går ikke ann å skrive innlegg kortere enn 8 bokstaver...
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Mange som anbefaler mye mindre terra enn dette her, så det skal nok gå. Men det er sant som det sies over at du får mye større glede av geckoen visst den har litt større plass, siden de er så aktiv som de er!
Men visst du velger dette terraet, pass på og ikke over-innred, la det være litt plass for geckoen å løpe på.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Burde funke finfint for en leopard gekko ja. Med 50cm høyde kan du jo også lage noen små hyller, så får den plutselig litt mer å gå på. Selvfølgelig plassert i en forsvarlig og passende høyde, slik at gekkoen ikke slår seg om den ramler ned..
Mvh rioth |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: buskerud
|
skriver her siden tråden allerede var inne på terrarie og ville ikke starte en ny tråd. ett akvarie met armatur funker helt fint til en leo, sant? holder på varmen og fuktigheten bra nok? er en del lettere å få tak i passe størrelse akvarier enn terrarier uten å måtte bestille over nett
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
fisker lever i akvarier..
Nei det er ikke bra nok lufting
|
![]() |
| Emner |
| terrarium |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Så i terrarium | slizy | Helse og sykdommer hos reptiler | 2 | 26-05-2008 21:22 |
| Terrarium | geckogutten | Gekkoer | 1 | 27-04-2008 18:45 |
| Terrarium | geckogutten | Øgler | 1 | 08-04-2008 06:34 |
| TRE-I-ETT TERRARIUM | troia | Terrarier | 20 | 27-01-2007 21:34 |
| Terrarium! | cobra_kai | Småprat | 10 | 29-10-2006 09:56 |