![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: sandefjord
|
jeg har en skjeggis jente som noe har lyst på..og han byr en leopard gecko + 500 kroner..hhmmm ...men så er det en jente jeg kjenner som har en gecko som skal ha barn,når det skjer kan jeg kjøpe en av henne for 400...men hva ville dere gjør, hatt skjeggisen eller bytta den med en leopardgecko + 500...en skjeggis er så sykt dyr i kosten!! veit ikke hva jeg burde. hjelp meg!
Sist endret av shisha; 01-02-2008 kl 21:58. |
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Etter min mening er det for useriøst å bytte den vekk etter å ha den en kort stund, fordi det dukker oppe noe som er mye kulere/billigere. Dette skulle man strengt tatt tenkt på før man anskaffa seg dyret. Hva om noen kommer med noe enda kulere når du har hatt gekkoen i 2 mnd ?
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
For det første, rett opp skrivefeil i teksten din. veldig slitsomt å lese.
Dette er ditt eget valg, et valg du må ta selv. Du skaffet deg en skjeggagam, som du antagligvis viste fra før av at spiste mye. med mindre du ikke viste hva du gikk til da du kjøpte skjeggagamen. En leopardgecko og en skjeggagam har forskjellige krav. har du alt klart om du skal bytte, har du lest om leopard geckoer? Etter hva jeg har lest på forumet så har du akkurat fått deg skjeggagam? tenk nøye igjennom først, og les MASSE om du skal ha deg leo. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for å bare ha skjeggisen å gjort det best mulig for den.. |
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
ehh jeg sier ikke atte jeg synes leopardgecko er kulere en skjeggis?? jeg veit atte skjeggiser er dyre i kosten osv..
men det er ikke det jeg lurer på heller ... det jeg lurer på er hva dere ville gjort... bytta skjeggisen mot en leopardgecko + 500... eller venta til vennina mi sin gecko får barn og så kjøpe en av henne..... hva ville dere gjort?
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Jeg ville ha beholdt skjeggisen og kjøpt leopard gecko av venninna senere..
Det hadde jeg hvertfall gjort..
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
hvorfor skaffe seg en skjeggagam når du alikevel vet at den er dyr og at det finnes andre dyr du heller ha lyst på.
dette skulle DU ha tenkt ut FØR du skaffet deg den. ikke i etterkant. vi andre på forumet kan ikke ta valget for deg. Helt enig med ThorEH. Dyr kan ikke bare byttes ut på den måten. Hvor lenge har du hatt den 2-3 uker? |
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Shisha: Hvis du viste at hun var for dyr i kosten, hvorfor kjøpte du henne da? jeg syns du skal sette deg ned å tenke skikkelig igjennom hva du gjør fremover. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Jeg ville beholdt skjeggisen. Du finner ikke en øgle med mere personlighet spør du meg
![]() Hvis mat pengene ikke strekker til for deg og skjeggisen er for dyr i drift, så syns jeg du skal gi den fra deg med en gang. Dette syns jeg kanskje du skulle ha vist litt før du kjøpte deg en skjeggis, men alle kan gjøre feil. De litt lure tørr å innrømme at de har gjort en feil og rydder opp i det, og det syns jeg du skal gjøre også hvis du tror det blir for dyrt. Lykke til med valget. |
|
|
![]() |
| Emner |
| Leopardgekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||