|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold
Alder: 22
|
Hei. Jeg og min sønn har bestemt oss for å flytte til tromsø nå og jeg lurer på hvordan jeg kan få fraktet med meg mine 3 leoser på fly ?
Mvh Lillian |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Ville jeg ikke tatt sjansen på. Du blir ganske garantert stoppet, og hvis så blir dyra dine avlivet.
Kjør bil!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Oslo
|
ikke kjør fly, ta bilen, tar du fly, så avlives alle gecko'ene.
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
ok, men jeg er ikke gammel nok til å kjøre bil enda. noen andre alternativer ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Tog - buss - buss. Jeg vet ikke helt hvor mange ganger du må bytte, men det er mulig å reise kollektivt til Tromsø selv om det ikke går tog dit. Tror jeg. x) Søk litt rundt på nettet!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
er nok ikke det desverre. de kan ikke sendes med post, da sjangsen er stor for at de blir tatt, fryser ihjel og de får for hard medfart under turen.
kan heller ikke medbringes på fly som nevnt tidligere pga stor risk for å bli oppdaget og da avlives de og du får bot. eneste mulighet blir å få noen andre til å frakte de for deg eller selge de.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Tog til Bodø, så hurtigruta derfra? Det er jo et alternativ, men tar mye lengre tid, og er kansje litt dyrere.
Et annet alternativ er jo det som kalles for smugling! Dette er noe som du burde ta som aller siste utvei, da det er ekstremt risikofylt. Her har du en liten tråd om saken. link Har selv klart dette med fly over internasjonale farvann, så det er mulig, men som sakt risikoen er der, og er den verdt det? Mvh rioth |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ok takk. kan jo prøve det, hvis jeg ikke kansje får noen til å kjøre meg.. Vill jo ikke at de skal avlives, samtidig som jeg absolutt ikke bli her da faren til sønnen min ikke er så grei.. og jeg vill jo ikke selge de små englene mine.. hvor mye koster det med tog barnebilett til bodø og itillegg den båten ? eller hvor finner jeg det ut selv ?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Ta smugling som siste utvei. Dette er for dyrenes beste, og for at lommeboka de ikke skal bli svidd..
![]() sjekk ut www.nsb.no for å sjekke priser om tog, og hurtigruta tror jeg ligger rundt 500 med bil, så noe billigere uten. Mvh rioth |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
ung mamma med andre ord :O
Nei jeg ville tatt det med på tog ja. ingen vits å ta med på fly, nesten garantert å bli tatt da.. Hvordan får dere resten av flytte lasset dit da? alt skal med fly? kunne jo leid lastebil å dratt oppover med alt. Så hadde dere fått med alt i en sleng ^^
|
![]() |
| Emner |
| frakt, gecko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |